Dl. Olaru a declarat: “Nu se poate spune care proiect a fost cel mai mare sau cel mai de succes, pentru ca ar insemna ca un client a fost mai important decat altul, si despre asa ceva nu poate fi vorba niciodata.”

 

1.      Cum poate afecta amenajarea unui birou productivitatea angajatilor, cum ii poate face mai creativi in asa fel incat sa ajute compania sa-si indeplineasca obiectivele?

 

Modul in care este amenajat un birou poate avea un impact asupra modului in care sunt conduse afacerile. Au trecut de mult zilele cand doar mergeai la birou de dimineata si te intorceai seara acasa, acum cea mai mare parte a timpului o petreci la birou. Astfel, fiecare detaliu conteaza: de la scaunele pe care stam la birouri, la modul in care sunt amenajate spatiile comune, de relaxare. Un angajat multumit se concentreaza mai bine pe ce are de facut, si in acest fel ajuta compania sa isi indeplineasca obiectivele.

 

2.      Cat de importanta este abordarea individuala cand se amenajeaza birourile unei companii?

 

Intotdeauna tinem cont de abordarile individuale atunci cand discutam un proiect cu clientii nostri. Fiecare companie are stilul propriu, are propriile reguli organizationale care trebuie urmate, fiecare proiect este diferit iar industria in care activeaza aceste companii nu conteaza, poate fi vorba de IT, de productie sau de servicii medicale.

 

3.      Care sunt tendintele si tehnologiile noi pe care ar trebui sa le cunoasca clientii, atunci cand este vorba de amenajari interioare si exterioare?

 

Unul dintre cele mai vizibile trenduri in ultima vreme este transformarea spatiilor de birouri in open space. Aici intra in scena inovatia in acustica, insa in acelasi timp, nu toate companiile sunt menite sa-si desfasoare activitatea intr-un open space. Raspunsul, in acest caz, sunt solutiile inovatoare de impartire sau izolare a spatiilor, deoarece permit atat intimitatea cat si incluziunea unui angajat, astfel incat activitatea de ansamblu a companiei sa nu sufere.

O alta tendinta este spiritul libertin, mai exact, tendinta diferitelor departamente din cadrul aceleiasi companii de a-si alege propriul stil pentru amenajarea biroului. Fiecare department isi pune astfel amprenta pe spatiul in care activeaza, iar angajatii nu se simt ingraditi sau deranjati; ei isi desfasoara activitatea intr-un mediu de lucru placut.

 

O alta evolutie care se poate observa este trendul eco-friendly; apar din ce in ce mai multe cladiri Verzi, care folosesc materiale reciclabile, tehnologie economica (consum redus de energie si de apa), precum si birourile mobile. Birourile mobile au o inaltime reglabila, ceea ce permite angajatilor sa-si foloseasca statiile de lucru fie stand jos sau in picioare. S-a demonstrat ca statul pe scaun pentru 8 ore pe zi poate afecta starea generala a unui angajat, iar aceasta tehnologie noua este un instrument prin care poate creste productivitatea prin cresterea eficientei si a ergonomiei.

Nu in cele din urma, se observa o crestere in cererile pentru mobilier si compartimentari care pot fi reconfigurate, modularitatea fiind o caracteristica care poate salva timp si spatiu cand se amenajeaza un spatiu de birouri.

 

4.      Care sunt cele mai mari si cele mai de succes proiecte pe care le-ati realizat?

 

Omifa a realizat mai mult de 250 de proiecte in cei 13 ani de existenta. Vorbind in general, nu se poate spune care proiect a fost cel mai mare sau cel mai de succes, pentru ca ar insemna ca un client a fost mai important decat altul, si despre asa ceva nu poate fi vorba niciodata. Toate proiectele sunt de succes atunci cand clientul apreciaza ce a primit, atunci cand poate spune cu mana pe inima ca a primit valoare pentru cat a platit, si noi, cei de la Omifa, ne mandrim sa fi primit laude de-a lungul timpului de la companii din sectoare de activitate diverse, cum ar fi sectorul financiar-bancar, lideri mondiali in telecom, companii producatoare de bunuri de larg consum si chiar din partea companiilor publice.

Toate proiectele sunt diferite, toate proiectele sunt provocatoare, toate proiectele sunt, la urma urmei, satisfacatoare. Si la urma urmei, satisfactia pe care o vezi pe fata clientului sau a echipei tale e ceea ce conteaza!

 

5.      Ce proiecte aveti in plan pentru lunile care vin?

 

Vom continua sa investim in infrastructura proprie, in productie laterala si in inovativitatea produselor noastre. Dezvoltam o serie de solutii customizate si maleabile pentru clientii si partenerii nostri.

 

6.      Cum ati defini clientii “de vis” cu care v-ar placea sa lucrati?

 

Un client “de vis” este deschis noilor tendinte, cauta intotdeauna calitate, atat in ceea ce priveste produsele cat si serviciile, un client “de vis” te trateaza ca pe un partener, nu ca pe un argat. Industria in care activeaza acest client sau bugetul pe care il aloca unui proiect nu conteaza, am castigat destula experienta in timp, in asa fel incat putem raspunde oricarei cereri sau nevoi.

 

7.      O stire recenta spunea ca Omifa s-a extins local, cu un birou la Cluj-Napoca. Planuieste compania sa se extinda si international?

 

Desi nu avem planuri imediate sa deschidem un birou international, ne mandrim cu proiecte de amenajari de birouri in toata Europa si nu numai. Am desfasurat astfel de proiecte in Barcelona, Milano, Bruxelles, Glasgow, Doha si Chisinau.

Suntem mereu deschisi colaborarilor cu clientii din orice tara si avem un protofoliu de proiecte care dovedeste ca stim sa facem o treaba buna.