Lanţul va menţine ritmul de expansiune din 2013 şi va ajunge la finalul anului la 183 de magazine ca urmare a creşterii puternice a vânzărilor şi a numărului de clienţi.

„Vom menţine ritmul de expansiune pentru a veni în întâmpinarea cât mai multor clienţi, din cât mai multe zone ale ţării“, spune Maksymilian Braniecki, preşedintele Consiliului de conducere al Lidl.

Investiţia într-un magazin Lidl este, potrivit informaţiilor ZF, de circa 1 mil. euro, sumă ce include atât terenul, cât şi construcţia magazinului propriu-zis. Lidl nu şi-a depus rezultatele financiare aferente anului 2012, însă conform unui raport al Consiliului Concurenţei de la finalul anului trecut, Lidl a depăşit lanţuri precum Real şi Auchan, ceea ce înseamnă că nemţii au avut afaceri de peste 650 mil. euro.

 

Afacerile grupului german au fost în 2011 de până în 400 milioane de euro, ceea ce înseamnă o creştere de peste 64% anul trecut. (sursa: zf.ro)