City Offices, noul sediu al retailer-ului Preţuri Pentru Tine, este o clădire cu destinații multiple situată la intersecţia dintre Şoseaua Olteniţei şi Şoseaua Giurgiului, la doar două staţii de metrou distanţă de Piaţa Unirii, fiind usor accesibilă celor care îşi desfaşoară activitatea în cadrul acesteia. Proiectate iniţial sub forma unui centru comercial, cele două clădiri de birouri conectate care alcătuiesc City Offices au fost transformate pentru a include spaţii de birouri şi comerciale, în urma unui amplu process de renovare, finalizat la sfârşitul anului 2014. Un an mai tarziu, City Offices a obţinut certificarea Leed Gold, atingând astfel standardele înalte de calitate şi eficienţă energetică specifice clădirilor din portofoliul Globalworth. Astăzi, clădirea este ocupată în proporţie de peste 70% de chiriaşi precum Vodafone, RCS-RDS sau G2Travel. Tranzactia a fost intermediata de compania de consultanţă imobiliară Griffes.
Ne bucurăm că echipa Prețuri pentru Tine a găsit în City Offices spațiul de lucru de care avea nevoie și că avem astfel ocazia de a fi alături de aceștia într-un demers ambițios, care vizează nu doar un nou sediu, ci un pas în planul de dezvoltare al companiei. Știm cât de mare este impactul unui mediu de lucru plăcut, care să rezoneze cu valorile companiei, asupra motivației, productivității și stării de bine a angajaților și suntem siguri că noul sediu al companiei Prețuri pentru Tine va răspunde exigențelor lor, a declarat Ema Iftimie, Head of Leasing Globalworth.
PPT Preţuri Pentru Tine este cel mai mare retailer românesc de îmbrăcăminte şi încălţăminte, înfiinţat în 2006 de patru antreprenori români. Cu peste 1100 de angajaţi la nivel de grup şi având cea mai extinsă reţea de magazine de profil din ţară, compania este în plină expansiune regională şi locală.
Retailerul va ajunge la finalul acestui an la 187 de magazine în România, Republica Moldova şi Bulgaria şi se pregăteşte pentru intrarea pe noi pieţe începând cu a doua jumătate a anului 2018. Astfel, sunt vizate alte şase tari – Serbia, Bosnia & Herţegovina, Muntenegru, Albania, Ucraina si Georgia.
“Mutarea sediului companiei noastre în clădirea de birouri City Offices face parte din planul de dezvoltare a grupului, care urmează tendinţele actuale în HR. Am optat pentru spaţii deschise, cu lumină naturală şi un ambient placut. Avem o cultură organizaţională în care susţinem comunicarea între toţi membrii echipelor si includerea lor în strategia companiei, iar spaţiul pentru noile birouri a fost ales astfel încât să faciliteze interacţiunea între departamente şi procesele decizionale de zi cu zi. Pentru noi, angajaţii sunt cheia dezvoltării companiei şi întreprindem demersuri strategice pentru a susţine nivelul de motivaţie în rândul lor şi de a atrage noi talente în cadrul organizaţiei”, a declarat Roxana Prisăcariu, Group HR Director. (sursa: Griffes)