Dorobanti 33A

Imagini
Planuri
Hartă
Vedere stradală
Deschideți Street View
010553 București, Calea Dorobanţilor 33

Cost chirie birouri (m2 / lună):

N/A

Costuri întreținere (m2 / lună): 3,50 €

Birou disponibil:

2.500 m2

Spațiu birou minim de închiriat: 150 m2

Geodate
Clasa clădirii de birouri: Clasa A
Localizare: Dorobanți
Status proprietate: În construcție
Spațiu total de birouri: 2.500 m2
Spațiu birou minim de închiriat : 150 m2
Birou disponibil: 2.500 m2
Birouri de închiriat : 482 m2 485 m2 340 m2
Coeficient Add-on: 5 %
Informații financiare
Costuri întreținere: 3,50 € /m2/lună + TVA
Perioada minimă de închiriere: 5 ani
Garanție financiară: 3 luni
Calculator Chirie »
Parcare
Tip parcare Spații Cost parcare
Subsol 36
Informații suplimentare
Anul construirii: 1 iunie 2016
Deschis: 1 martie 2017
Chiriași:
Restaurant- Specific international
Dorobanti 33A este un proiect Office Building Boutique, cu un design modern, minimalist.

Dezvoltatorul va pune în aplicare cele mai inalte standardere din punct de vedere al constructei ,realizand un spațiu foarte eficient, cu accent special pe consum redus de energie și ce urmeaza a fi confirmat de un certificat de performanță energetică care va introduce cladirea in randul cladirilor de birouri de clasa A si acladirilor verzi.

Fatadele principale au orientarea catre Sud si Est, sistemul pentru geamuri are un design special,de calitate superioara, oferind suprafete vitrate si lumina naturala.
- posibilitatea deschidere geamuri—aer curat natural
- LED iluminat exterior cu consum redus de energie;
- senzori de CO2 instalate în zona de birouri, pentru a reduce tratamentul de aer proaspăt;
- Stadiul Building Management System (BMS), controlează toate echipamente, iluminat exterior si interior, sistem de securitate integrat pentru eventualele accidente, sistem integrat de alarma de incendiu.
- Cladirea poate fi operate de la distanță folosind conexiunea la Internet a BMS. BMS controlează sistemul HVAC inclusiv alimentarea cu aer proaspăt
- supraveghere video 24 de ore operate de la distanță.

1. Material fatada
• Etajele 1-3 piatra naturala granit red multicolor
• Etajele p+5 fatada ventilate cu fibrocement de tip Equitone, Tectiva E90 alb

2. Tamplarie + sticla
• Pereti cortina Schueco FWS 50 SG SI, ochiuri mobile senkklapp ( fatada structural, adica fara capace vizibile la exterior)
• Ferestre etajele 4-5 si in spate etajele 1-2-3, system AWS 75 SI
• Sticla Guardian tripan ( 50/23, cea mai performanta sticla din piata, TL 44, FS 20, Ug=0.5). Pachetul de sticla va fi ( 10+18 Argon+6 float+20 argon+ 552 low e, totl 64 mm)
3. Lift
• Bateria de doua lifturi, unul s-5 iar celalalt p-5, schindler model 3300
4. Sistem iluminare
• Iluminat cu led
5. Centrala
• Centrala termica wiesmann pentru preparare acm respective incalzire subsol
• Sistem de climatizare Daikin VRV dimensionat atat pentru incalzire cat si pentru racire.
• Sistem de ventilatie( aport de aer proaspat) Daikin

Suprrafata inchiriabila comercial : 362.85 mp
Suprafata inchiriabila birouri : 2137.15 mp
Suprafata terase : 241 mp
Add on factor inclus in suprafetele de mai sus: 5.8 %

Spatiu depozitare subsol: 80 mp
Locuri de parcare subteran: 24
Locuri de parcare suprateran: 12

Termen finalizare imobil : Martie- Aprilie 2017

Preturi :

1. Spatiu comercial : 30 euro/mp + TVA
2. Spatiu birouri : 17.5 euro/mp + TVA
3. Spatiu terase: 5 euro/mp + TVA
4. Spatiu depozitare: 6 euro/mp + TVA
5. Spatiu loc de parcare subteran: 150 euro/loc + TVA
6. Spatiu loc de parcare suprateran: 100 euro/loc + TVA
Cladirea de birouri Dorobanti 33A este amplasata in centrul Bucurestiului, pe una din cele mai importante artere a Bucurestiului si anume Calea Dorobanti, la o distanta de 350m (5min mers pe jos) de Piata Romana, 1.4km (15min mers pe jos) de PIata Victoriei si 220 m de Hotelul Sheraton.

Accesibilitatea proiectului este excelenta datorita proximitatii fata de una din cele mai importante interesctii ale capitalei,Piata Romana, intrarea in statia de metrou Romana aflandu-se la 350m de imobil.

La o distanta de 15 minute (mers pe jos) se afla cele mai cunoscute hoteluri de 4 si 5 stele ale orasului, printre care Intercontinental, Athenee Palace Hilton, sau Radisson Blu.

Majoritatea institutiilor nationale, precum Ministerul Finantelor, Ministerul Santatii, Ministerul Agriculturii, Ministerul Sanatatii sau Banca Nationala a Romaniei se afla la o distanta de 20-25 minute (mers pe jos).
  • Cafenea
  • Bancomat (ATM)
  • Hotel
  • Magazin de presă
  • Parcare pentru vizitatori
  • Parcare publică
  • Farmacie
  • Restaurant
  • Spaţiu de depozitare în garaj
  • Supermarket
  • Transport public
Detalii tehnice
  • BMS
  • Detectoare de fum/incediu
  • Finisaje de calitate
  • Tavan fals
  • Podea înălţată
  • Control acces
  • Fibră optică
  • Spații de depozitare la subsol
  • Tablou de distribuție
  • HVAC
  • Cameră server
  • Supraveghere video (CCTV)
  • Încălzire centrală
Metri
  • Contoare individuale
Ferestre
  • Ferestre care se deschid
  • Jaluzele uniforme
Servicii asigurate în clădirea
  • Recepţie
  • Îngrijirea spaţiilor verzi
  • Deszăpezire
  • Administrație și management proprietate
  • Pază permanentă
  • Curatarea ferestrelor exterioare
  • Accesibilitate pentru persoane cu dizabilități
  • Întreţinere şi reparaţii lifturi
Alimentare electrică
  • Generator de urgenţă
  • Generator de rezervă
  • Alimentare dublă
Lift
  • Lift

Descoperiți partenerii noștri de încredere pentru servicii

Îmbunătățiți spațiul de lucru

Cerere rapidă

Cereți ofertă de la birourile selctate. Click pe imagine pentru a adăuga mai multe birouri.

Birouri selectate:
Niciun birou selectat.
(m2) (m2)

Filtru clădire birouri

Chirie (€/m2/lună)

-

Spațiu de birouri (m2)

-

Cost staţie de lucru (db)

-

Număr staţii de lucru

Clădiri de birouri recomandate

Cookie settings icon

Alegerea dvs. privind cookie-urile de pe acest site.

Folosim cookie-uri pentru a optimiza funcționalitatea site-ului și pentru a vă oferi cea mai bună experiență posibilă.

Acest site folosește cookie-uri pentru a stoca informații pe calculatorul dvs.

Unele dintre aceste cookie-uri sunt esențiale, în timp ce altele ne ajută să îmbunătățim experiența dvs. furnizând detalii despre cum este folosit site-ul.


Cookie-uri necesare

Cookie-urile necesare activează funcționalitățile de bază, cum ar fi navigarea în pagină și accesul la zonele securizate. Site-ul web nu poate funcționa corect fără aceste cookie-uri și pot fi dezactivate doar prin modificarea preferințelor browserului.