Business Center Sibiu

Imagini
Planuri
Hartă
Vedere stradală
Deschideți Street View
550370 Sibiu, Str. Nicolaus Olahus 5

Cost chirie birouri (m2 / lună + TVA):

10  -  13 €

Costuri întreținere (m2 / lună + TVA): 4,61 €

Birou disponibil:

1.000 m2

Spațiu birou minim de închiriat: 50 m2

Geodate
Clasa clădirii de birouri: Clasa A
Localizare: Central
Status proprietate: Existentă
Spațiu total de birouri: 15.222 m2
Spațiu birou minim de închiriat : 50 m2
Birou disponibil: 1.000 m2
Birouri de închiriat : 510 m2 512 m2 663 m2
Informații financiare
Cost chirie birouri : 10  -  13 €/m2/lună + TVA
Costuri întreținere: 4,61 € /m2/lună + TVA
Perioada minimă de închiriere: 1 an
Garanție financiară: 3 luni
Calculator Chirie »
Parcare
Tip parcare Spații Cost parcare
Subsol 110 25 €
Informații suplimentare
Anul construirii: 1 iulie 2011
Deschis: 1 iulie 2011
Centrul de Afaceri SIBIU va oferi facilitati pentru IMM-urile din zona in scopul dezvoltarii afacerilor prin :
- sprijinirea agentilor privati si publici si a persoanelor fizice in activitati economice
- organizarea activitatilor de expozitii, conferinte si evenimente ale mediului economic
- furnizarea de servicii de consultanta , organizarea de cursuri de formare si pregatire profesionala.
Structura clădirii are regimul de inaltime 2S+P+15E si are o forma dreptunghiulara pentru cele doua subsoluri, parter si primele doua etaje iar de la etajul 3 pana la etajul 15 se desface in doua turnuri cu suprafata patratica.
Structura cladirii este de tip flexibil, constând în principal două nuclee dezvoltate atât pe înălţimea celor 15 etaje cât şi a celor două subsoluri.

1. Chiria:
- chiria este de la 10,00 EUR/mp/Luna + TVA
- chiria se actualizeaza cu indicele EUROSTAT publicat la inceputul fiecarui an sau
la reinoirea contractului.

2. Taxa de servicii , unica si recalculabila anual, pentru toti chiriasii, este
de 4,6156 euro / mp / luna +TVA
si cuprinde:
- Mentenanta si curatenia tuturor suprafetelor comune, incluzand coridoare, fatade, zone verzi, terase;
- Prepararea agentului termic pentru incalzirea si racirea spatiului precum si aportul de aer
proaspat pentru toate spatiile cladirii, fie ele in folosinta exclusiva sau comuna;
- Iluminarea circulatiilor si spatiilor comune din interiorul cladirii, iluminatul exterior;
- Orice alte consumuri legate de functionarea spatiilor comune;
- Revizii, piese de schimb si mentenanta tuturor echipamentelor si dotarilor tehnice ale cladirii; -
- Salubritate;
- Lifturi
- Paza si monitorizarea cladirii 24h/zi, 365 de zile/an;
- Supraveghere video a spatiilor comune si a cailor de acces spre/dinspre cladire;
- Administrare parcare;
- Administrarea generala a cladirii care include costurile cu personalul, costuri administrative,
asigurari si toate cheltuielile facute pentru buna functionare a cladirii in beneficiul chiriasilor;
- Acces in cladire 24 de ore/zi si 365 de zile/an
Plata chiriei si a taxei de servicii se face in lei la cursul BNR+1%.

3. Parcare subterana pe 4 nivele accesibila cu cartela de access , cu locuri de parcare tarifate separat cu 25 EUR / loc de parcare /luna + TVA.
Proportia de atribuire a locurilor de parcare este de 1 loc la 150 mp inchiriati in limita locurilor disponibile.
Parcarea exterioara este cu locuri rezervate si exclusiv pentru vizitatori.
Visavis de cladire exista o parcare pazita cu zeci de locuri de parcare disponibile.
In fata cladirii exista statie de autobus.
In limita locurilor disponibile se ofera locuri de parcare in parcarea subterana 1 x 25 EUR/loc/Luna + TVA

4. Specificatii tehnice ale cladirii:
- cladire cu P+15 etaje, formata din 2 turnuri , un etaj avand aproximativ 500 mp spatiu facturabil
- spatiile sunt de tip OPEN SPACE, pe tot etajul cu exceptia utilitatilor
- building management sistem BMS;
- tavan suspendat cu iluminat incorporat;
- HVAC cu aport de aer proaspat;
- sistem alarma si stingere incendiu ;
- CCTV pentru zonele comune;
- 4 lifturi pe fiecare turn, 2 panoramice si 2 interioare;
- toalete pe fiecare etaj, inclusiv pentru persoane cu disabilitati;
- control acces si monitorizare permanenta;
- conexiuni internet (5 provideri prezenti in cladire) si telefonie fixa (4 provideri prezenti)
- retea de calculatoare si telefonie existenta organizata prin colonete si concentrata in rack din
camera tehnica.
- generator de curent de 700KVA care alimenteaza prizele rosii de pe colonete
- in cladire functioneaza un business lunch cu meniul zilei de la 25,00 lei si salon de masaj si
infrumusetare corporala
- pentru evenimente se poate inchiria sala de conferinta de 80-100 locuri cu
dotarile necesare si servicii de coffee break asigurate in foaier sau business lunch;

5. Energia electrica si apa consumata pe spatiu este contorizata separat si o facturam lunar la acelasi pret cu pretul din factura de utilitati.

6. La semnarea contractului se percepe o garantie de 3 luni (chirie + taxa de servicii + parcare) + TVA sau scrisoare de garantie bancara.
Clădirea de birouri este situată la intersecţia Calea Dumbravii cu Bulevardul Nicolae Olachus, doua dintre caile rutiere principale de acces din centru către zona de sud al Sibiului, precum şi către vestul oraşului. Centrul se află la egala distanta de marile cartiere ale Sibiu-lui si la o distanţă de 5 minute de mers pe jos în centrul Sibiului şi este accesibil uşor cu mijloace de transport în comun din toate zonele oraşului.
  • Buticuri
  • Cafenea
  • Cantină
  • Bancomat (ATM)
  • Zonă comercială
  • Centru de conferinte
  • Fitness
  • Parcare pentru vizitatori
  • Parcare publică
  • Restaurant
  • Centru comercial
  • Showroom
  • Parc în apropiere
  • Transport public
  • Shop
Detalii tehnice
  • Mochetă
  • Supraveghere video (CCTV)
  • Finisaje de calitate
  • Ventiloconvectoare cu 4 țevi
  • Sistem antiincendiu
  • Tablou distribuție IP
  • Încălzire centrală
  • Cameră server
  • Audio warning system
  • Izolare fonică
  • BMS
  • Tablou de distribuție
  • Control acces pe zone
  • Fibră optică
  • HVAC
  • Sistem de alarmă
  • Sistem modern de telecomunicații
  • Sistem termoficare
  • Spații sociale
  • Designul atractiv al zonelor comune
  • Mechanical ventilation
  • Tavan fals
  • Control acces
  • Ventiloconvectoare cu 2 țevi
  • Detectoare de fum/incediu
  • Sistem încălzire centrală cu centrală termică pe gaz
Metri
  • Contoare
  • Contoare individuale
Ferestre
  • Ferestre înclinate
  • Geamuri termopan
  • Geamuri aluminiu
  • Ferestre care se deschid
  • Uși din lemn
Servicii asigurate în clădirea
  • Pază
  • Administrație și management proprietate
  • Curatarea ferestrelor exterioare
  • Deszăpezire
  • Recepţie
  • Întreţinere şi reparaţii lifturi
  • Pază permanentă
  • Accesibilitate pentru persoane cu dizabilități
Alimentare electrică
  • Additional power supply from generator
  • Generator de rezervă
  • Alimentare dublă
  • Generator de urgenţă
  • Sursa UPS
  • Power generator
Lift
  • Lift

Descoperiți partenerii noștri de încredere pentru servicii

Îmbunătățiți spațiul de lucru

Cerere rapidă

Cereți ofertă de la birourile selctate. Click pe imagine pentru a adăuga mai multe birouri.

Birouri selectate:
Niciun birou selectat.
(m2) (m2)

Filtru clădire birouri

Chirie (€/m2/lună)

-

Spațiu de birouri (m2)

-

Cost staţie de lucru (db)

-

Număr staţii de lucru

Clădiri de birouri recomandate

Cookie settings icon

Alegerea dvs. privind cookie-urile de pe acest site.

Folosim cookie-uri pentru a optimiza funcționalitatea site-ului și pentru a vă oferi cea mai bună experiență posibilă.

Acest site folosește cookie-uri pentru a stoca informații pe calculatorul dvs.

Unele dintre aceste cookie-uri sunt esențiale, în timp ce altele ne ajută să îmbunătățim experiența dvs. furnizând detalii despre cum este folosit site-ul.


Cookie-uri necesare

Cookie-urile necesare activează funcționalitățile de bază, cum ar fi navigarea în pagină și accesul la zonele securizate. Site-ul web nu poate funcționa corect fără aceste cookie-uri și pot fi dezactivate doar prin modificarea preferințelor browserului.