Centrul de Afaceri SIBIU va oferi facilitati pentru IMM-urile din zona in scopul dezvoltarii afacerilor prin :
- sprijinirea agentilor privati si publici si a persoanelor fizice in activitati economice
- organizarea activitatilor de expozitii, conferinte si evenimente ale mediului economic
- furnizarea de servicii de consultanta , organizarea de cursuri de formare si pregatire profesionala.
Structura clădirii are regimul de inaltime 2S+P+15E si are o forma dreptunghiulara pentru cele doua subsoluri, parter si primele doua etaje iar de la etajul 3 pana la etajul 15 se desface in doua turnuri cu suprafata patratica.
Structura cladirii este de tip flexibil, constând în principal două nuclee dezvoltate atât pe înălţimea celor 15 etaje cât şi a celor două subsoluri.
1. Chiria:
- chiria este de la 10,00 EUR/mp/Luna + TVA
- chiria se actualizeaza cu indicele EUROSTAT publicat la inceputul fiecarui an sau
la reinoirea contractului.
2. Taxa de servicii , unica si recalculabila anual, pentru toti chiriasii, este
de 4,6156 euro / mp / luna +TVA
si cuprinde:
- Mentenanta si curatenia tuturor suprafetelor comune, incluzand coridoare, fatade, zone verzi, terase;
- Prepararea agentului termic pentru incalzirea si racirea spatiului precum si aportul de aer
proaspat pentru toate spatiile cladirii, fie ele in folosinta exclusiva sau comuna;
- Iluminarea circulatiilor si spatiilor comune din interiorul cladirii, iluminatul exterior;
- Orice alte consumuri legate de functionarea spatiilor comune;
- Revizii, piese de schimb si mentenanta tuturor echipamentelor si dotarilor tehnice ale cladirii; -
- Salubritate;
- Lifturi
- Paza si monitorizarea cladirii 24h/zi, 365 de zile/an;
- Supraveghere video a spatiilor comune si a cailor de acces spre/dinspre cladire;
- Administrare parcare;
- Administrarea generala a cladirii care include costurile cu personalul, costuri administrative,
asigurari si toate cheltuielile facute pentru buna functionare a cladirii in beneficiul chiriasilor;
- Acces in cladire 24 de ore/zi si 365 de zile/an
Plata chiriei si a taxei de servicii se face in lei la cursul BNR+1%.
3. Parcare subterana pe 4 nivele accesibila cu cartela de access , cu locuri de parcare tarifate separat cu 25 EUR / loc de parcare /luna + TVA.
Proportia de atribuire a locurilor de parcare este de 1 loc la 150 mp inchiriati in limita locurilor disponibile.
Parcarea exterioara este cu locuri rezervate si exclusiv pentru vizitatori.
Visavis de cladire exista o parcare pazita cu zeci de locuri de parcare disponibile.
In fata cladirii exista statie de autobus.
In limita locurilor disponibile se ofera locuri de parcare in parcarea subterana 1 x 25 EUR/loc/Luna + TVA
4. Specificatii tehnice ale cladirii:
- cladire cu P+15 etaje, formata din 2 turnuri , un etaj avand aproximativ 500 mp spatiu facturabil
- spatiile sunt de tip OPEN SPACE, pe tot etajul cu exceptia utilitatilor
- building management sistem BMS;
- tavan suspendat cu iluminat incorporat;
- HVAC cu aport de aer proaspat;
- sistem alarma si stingere incendiu ;
- CCTV pentru zonele comune;
- 4 lifturi pe fiecare turn, 2 panoramice si 2 interioare;
- toalete pe fiecare etaj, inclusiv pentru persoane cu disabilitati;
- control acces si monitorizare permanenta;
- conexiuni internet (5 provideri prezenti in cladire) si telefonie fixa (4 provideri prezenti)
- retea de calculatoare si telefonie existenta organizata prin colonete si concentrata in rack din
camera tehnica.
- generator de curent de 700KVA care alimenteaza prizele rosii de pe colonete
- in cladire functioneaza un business lunch cu meniul zilei de la 25,00 lei si salon de masaj si
infrumusetare corporala
- pentru evenimente se poate inchiria sala de conferinta de 80-100 locuri cu
dotarile necesare si servicii de coffee break asigurate in foaier sau business lunch;
5. Energia electrica si apa consumata pe spatiu este contorizata separat si o facturam lunar la acelasi pret cu pretul din factura de utilitati.
6. La semnarea contractului se percepe o garantie de 3 luni (chirie + taxa de servicii + parcare) + TVA sau scrisoare de garantie bancara.
Clădirea de birouri este situată la intersecţia Calea Dumbravii cu Bulevardul Nicolae Olachus, doua dintre caile rutiere principale de acces din centru către zona de sud al Sibiului, precum şi către vestul oraşului. Centrul se află la egala distanta de marile cartiere ale Sibiu-lui si la o distanţă de 5 minute de mers pe jos în centrul Sibiului şi este accesibil uşor cu mijloace de transport în comun din toate zonele oraşului.
Buticuri
Cafenea
Cantină
Bancomat (ATM)
Zonă comercială
Centru de conferinte
Fitness
Parcare pentru vizitatori
Parcare publică
Restaurant
Centru comercial
Showroom
Parc în apropiere
Transport public
Shop
Detalii tehnice
Mochetă
Supraveghere video (CCTV)
Finisaje de calitate
Ventiloconvectoare cu 4 țevi
Sistem antiincendiu
Tablou distribuție IP
Încălzire centrală
Cameră server
Audio warning system
Izolare fonică
BMS
Tablou de distribuție
Control acces pe zone
Fibră optică
HVAC
Sistem de alarmă
Sistem modern de telecomunicații
Sistem termoficare
Spații sociale
Designul atractiv al zonelor comune
Mechanical ventilation
Tavan fals
Control acces
Ventiloconvectoare cu 2 țevi
Detectoare de fum/incediu
Sistem încălzire centrală cu centrală termică pe gaz
Metri
Contoare
Contoare individuale
Ferestre
Ferestre înclinate
Geamuri termopan
Geamuri aluminiu
Ferestre care se deschid
Uși din lemn
Servicii asigurate în clădirea
Pază
Administrație și management proprietate
Curatarea ferestrelor exterioare
Deszăpezire
Recepţie
Întreţinere şi reparaţii lifturi
Pază permanentă
Accesibilitate pentru persoane cu dizabilități
Alimentare electrică
Additional power supply from generator
Generator de rezervă
Alimentare dublă
Generator de urgenţă
Sursa UPS
Power generator
Lift
Lift
Descoperiți partenerii noștri de încredere pentru servicii
Alegerea dvs. privind cookie-urile de pe acest site.
Folosim cookie-uri pentru a optimiza funcționalitatea site-ului și pentru a vă oferi cea mai bună experiență posibilă.
Acest site folosește cookie-uri pentru a stoca informații pe calculatorul dvs.
Unele dintre aceste cookie-uri sunt esențiale, în timp ce altele ne ajută să îmbunătățim experiența dvs. furnizând detalii despre cum este folosit site-ul.
Acceptă setările recomandate
Cookie-uri necesare
Cookie-urile necesare activează funcționalitățile de bază, cum ar fi navigarea în pagină și accesul la zonele securizate. Site-ul web nu poate funcționa corect fără aceste cookie-uri și pot fi dezactivate doar prin modificarea preferințelor browserului.
Analitice
Cookie-urile analitice ne ajută să îmbunătățim website-ul prin colectarea și raportarea informațiilor privind utilizarea acestuia.
Marketing
Folosim cookie-uri de marketing care ne ajută să îmbunătățim relevanța campaniilor de promovare pe care le primiți.
Cookie-uri privind distribuiri rețele sociale
Folosim unele pluginuri de partajare socială, pentru a vă permite să partajați anumite pagini ale site-ului nostru pe rețelele sociale.