București, Sector 2
Birou disponibil : 200 - 1.750 m2
De închiriat: 15 - 18 €/m2
BREEAM Very good
@expo - Expozitiei 1 Bucuresti
București, Sector 1
Birou disponibil : 300 - 28.000 m2
De închiriat: 15.25 - 16.5 €/m2
Spatii in cladire birouri - Calea Mosilor nr 51
București, Sector 3
Birou disponibil : 319 - 1.128 m2
De închiriat: 10 €/m2
București, Sector 3
Birou disponibil : 50 - 2.500 m2
De închiriat: 7.5 - 10.5 €/m2
Buna ziua,
Suntem o companie care activam in domeniul juridicc si suntem in cautarea unui spatiu de cca 200 - 250 mp utili intr-un sediu de birouri pentru 25-30 angajati si o arhiva destul de mare. Intentia noastra este sa inchiriem spatiul respectiv pe termen lung (minim 5 ani cu posibilitate de prelungire si extindere a suprafetei pe acelasi etaj in viitor). Momentan avem sediul in zona Dacia – Mihai Eminescu si cautam un sediu nou in urmatoarele zone (in ordinea preferintelor): Piata Victoriei, Dacia – Mihai Eminescu, Piata Romana, Icoanei, Amzei, Universitate, Armeneasca, Capitale, Dorobanti, Vasile Lascar, Barbu Vacarescu, Stefan cel Mare, Obor.
Spatiul pe care il cautam ar trebui sa indeplineasca urmatoarele criterii:
- Sa fie open space (dreptunghiular) astfel incat sa putem configura intr-un mod optim zona de lucru a angajatilor si zona de arhiva (avand in vedere faptul ca nu avem constant nevoie de acces la toata arhiva, o parte din ea poate fi depozitata intr-o zona destinata arhivei care sa nu presupuna aceleasi conditii ca cele din spatiul destinat angajatilor si preferabil sa nu presupuna aceleasi costuri pe metru patrat).
- Sa fie in apropierea unui oficiu postal
- Preferabil sa fie la parter (arhiva cantareste cateva tone si in felul acesta nu ar trebui sa ne punem problema unei limite privind sarcina maxim admisa pe metru patrat)
- Inaltime incaperi minim 2,7 m
- Sa poata fi incuiat/securizat – pentru a putea functiona intr-un sediu nou este necesar sa obtinem un aviz care ni se va acorda daca dovedim ca putem pastra arhiva in conditii de siguranta si ca nu pot avea acces la ea persoane neautorizate (peretii care delimiteaza spatiul nu pot fi din sticla). Aproximam ca avem nevoie de doua luni de la momentul incheierii contractului de inchiriere pana la intrarea in spatiu, timp in care sa obtinem avizul de functionare in noul sediu si sa amenjam noul sediu (mobilier spatiu de lucru angajati, aparatura, configurare retea, amenajare spatiu arhiva).
- Sa poata fi extins pe viitor preferabil la acelasi etaj
- Sa putem instala server propriu, racordare internet, telefonie fixa, prize suficiente, ventilatie, incalzire, sistem video propriu
Bugetul lunar in care dorim sa ne incadram cu costurile totale pe metru patrat (chirie, mentenanta, ventilatie, incalzire, electricitate) este 14 EUR mp TVA inclus.
Va multumesc pentru suport.
Tip | Închiriere |
Suprafața | 200 - 250 m2 |
Cost închiriere | 5 - 14 €/m2 |
Oraș | București |
Sector | Sector 1, Sector 2, Sector 3, Sector 4, Sector 5, Sector 6 |
Caut birou in bucuresti sector 2 | Închiriază : 200 - 250 m2 |
Spatiu comercial 150-200 mp | Închiriază : 150 - 200 m2 |
Folosim cookie-uri pentru a optimiza funcționalitatea site-ului și pentru a vă oferi cea mai bună experiență posibilă.
Unele dintre aceste cookie-uri sunt esențiale, în timp ce altele ne ajută să îmbunătățim experiența dvs. furnizând detalii despre cum este folosit site-ul.
Cookie-urile necesare activează funcționalitățile de bază, cum ar fi navigarea în pagină și accesul la zonele securizate. Site-ul web nu poate funcționa corect fără aceste cookie-uri și pot fi dezactivate doar prin modificarea preferințelor browserului.
Sunteți interesat(ă)?
Contactează agentul de publicitate.