Astfel, ca urmare a acestor schimbari, magazinul Reserved va deveni magazin ancora, extinzandu-si suprafata pana la 2.000 mp.
Acelasi retailer polonez de moda LPP Fashion va aduce in AFI Palace Cotroceni brandurile Mohito (brand feminin premium) si Sinsay (brand dedicat adolescentilor), dupa ce anul trecut au fost lansate, in premiera, in AFI Palace Ploiesti.
Cafeneaua Starbucks se va redeschide in AFI Palace Cotroceni intr-o locatie cu o suprafata extinsa. Aceasta va cuprinde atat o terasa de vara, cat si una de iarna si va avea un nou concept.
Extinderea actuala mareste suprafata inchiriabila la 82.000 mp, iar managementul AFI Palace Cotroceni lucreaza deja la noi planuri de extindere care au in vedere o suprafata de inca 8.000 de mp.
Amplasat la intersectia dintre Bd. Vasile Milea si Bd. Timisoara, AFI Palace Cotroceni numara peste 350 de magazine, aproximativ 3.000 de locuri de parcare, un hypermarket Auchan, 20 de sali de cinema, un cinematograf IMAX, doua cazinouri, un patinoar de 1.000 mp, doua terenuri de joaca pentru copii, o arena de laser tag, un Roller Coaster, bowling si biliard, un spatiu dedicat targurilor tematice, un trenulet electric, o pista de karting. (sursa: dailybusiness.ro)