În urma achiziției, ATALIAN devine lider în servicii de real estate în România, și anume Facility Management, aducând clienților existenți și viitori noi beneficii în contextul unei palete mai largi de servicii.

“Acesta este un pas foarte mare pentru ATALIAN, întrucât MT&T a impus standarde în ultimii 15 ani pe piața de Facility Management din România. În aceași timp, va permite grupului să se extindă în Bulgaria, având în vedere că MT&T a deschis deja cu succes un birou la Sofia”, a declarat Vincent Vallois – Director Regional pentru Europa de Sud-Est.


Înființată în 2000 de Vlad Revnic, cu viziunea de a furniza produse și servicii excelente, cu o valoare adăugată unică și personalizată afacerilor imobiliare de top, MT&T este o companie care furnizează servicii profesioniste integrate de Facility Management pentru toate tipurile de proprietăți, prin crearea unui spirit de excelență.
Vlad Revnic a fost înlocuit de Vlad Vasiliu, recent numit în această poziție, însă va rămâne în consiliul de administrație al companiei.


De acum înainte, ATALIAN România, combinând experiența internațională cu expertiza locală a MT&T, va dezvolta departamentul de construcții-amenajări, fiind capabil să asigure servicii de project management și lucrări de construcție în toate sectoarele imobiliare, la un nivel de calitate ridicat, cu care clienții ambelor companii sunt deja obișnuiți.


ATALIAN, noul proprietar al MT&T, este o companie internațională cu o prezență în 28 de țări pe patru continente (Europa, Asia, America de Nord și Africa). În Europa Centrală și de Est, compania și-a stabilit o prezență puternică pe segmentul de Facility Management în țări precum Slovacia, Ungaria, Polonia, România, Bulgaria, Croația, Bosnia, Serbia și Rusia.


DESPRE ATALIAN

 
Cu o cifră de afaceri de peste 1,860 miliarde euro (venit pro forma 2016), 95 000 angajați în întreaga lume și o prezență în 28 de țări de pe patru continente, ATALIAN este una dintre companiile mondiale de top din domeniul serviciilor imobiliare globale. ATALIAN se laudă cu peste 25 000 de clienți în sectorul public și privat și oferă numeroase servicii precum: Facility Management, Servicii de Management și Mentenanță Tehnică, Servicii de Curățenie Profesioniste, Servicii de Pază și Recepție, Arhitectură Peisagistică, Project Management, Construcții și amenajări, Energy Management. (sursa: ATALIAN)