Extinderea face parte din strategia de dezvoltare teritorială a companiei şi vine pe fondul diversificării serviciilor oferite, a creşterii numărului de clienţi şi a solicitărilor acestora.

 

"Numărul tot mai mare de solicitări de servicii call center, venite din industrii precum auto, telecom, FMCG, din domeniul financiar-bancar şi medical, ne-a determinat să creştem anul trecut echipa Blue Point din Bucureşti cu aproape 100 de angajaţi. Deschiderea noului centru din Slobozia este un prim pas firesc în strategia noastră de dezvoltare la nivel naţional", spune Violeta Roşu, managing partner Blue Point.

 

Potrivit reprezentanţilor Blue Point, până la sfârşitul anului call center-ul din Slobozia va avea 50 de angajaţi care vor oferi servicii pentru companii din industriile de telecomunicaţii, asigurări şi FMCG. Centrul va furniza servicii de telesales, suport clienţi, infoline şi suport tehnic.

 

"Pentru extinderea în Slobozia am avut în vedere proximitatea faţă de Bucureşti şi numărul mare de tineri bine pregătiţi care îşi doresc un loc de muncă stabil", a adăugat Violeta Roşu.

 

Investiţia în noul sediu este susţinută din profitul companiei şi din fondurile proprii ale asociaţilor. 

 

Printre clienţii aflaţi în portofoliul Blue Point se află companii precum Cheque Dejeuner, DHL Express, Heineken, Hochland, Metro, Pepsi, Reader’s Digest, Ţiriac Auto şi Xerox. (Sursa: zf.ro)