„Suntem astfel într-un proces de recrutare accelerată, un lucru deloc uşor având în vedere competenţele lingvistice avansate şi ansamblul de aptitudini pe care le căutăm“, a arătat, într-un comunicat, Vladimir Sterescu, managerul CGS în România.
Activitatea CGS este organizată în România în trei centre, respectiv în Bucureşti, Braşov şi Sibiu. Dintre cele 250 de posturi scoase la concurs de CGS, cca 150 sunt în centrul de suport din Sibiu, iar aproape 100 sunt în cel din Braşov, majoritatea joburilor fiind în limbile română sau engleză.
Poziţiile disponibile în limbile engleză, franceză, italiană, spaniolă, germană sau olandeză sunt de suport tehnic pentru clienţi. Acestora li se adaugă posturile de Consultant Relaţii Clienţi, în limba română. „Criteriile noastre de selecţie sunt într-adevăr foarte stricte, dar în România există forţa de muncă pregătită corespunzător: trebuie doar "să ne găsim" reciproc“, a mai precizat Vladimir Sterescu.
CGS are aproape 3.000 de angajaţi în România, peste 75% dintre aceştia având sub 25 de ani. (sursa: adevarul.ro)