"În data de 1 iunie, providerul de outsourcing de contact center Competence Call Center (CCC) deschide cel de-al doilea sediu în Romania, la Braşov. Încă din 2007, CCC furnizează soluţii complexe de call center pentru branduri locale şi internaţionale prin intermediul biroului din Bucureşti. Începând de acum, compania este în plin proces de recrutare a 100 de angajaţi pentru noul birou din Braşov", se arată într-un comunicat al CCC remis MEDIAFAX.
Primul centru al CCC, companie austriacă, a fost deschis în 2007 şi are 400 de salariaţi.
CCC caută vorbitorii avansaţi de germană, engleză, italiană şi franceza. De asemenea, sunt vacante posturi în departamentele de resurse umane, IT şi în echipele financiare.
"În prezent construim echipe de vorbitori de germană şi alte limbi internaţionale pentru primul nostru partener internaţional, o companie aeriană de mari dimensiuni care asigură servicii în aproximativ 150 de destinaţii din toată lumea. Ca prim pas, vom angaja 100 de oameni pentru CCC Braşov, iar în următoarele luni plănuim să ne extindem", a declarat directorul de resurse umane al CCC, Dana Waschk.
CCC are în portofoliul de clienţi companii internaţionale care activează în turism, telecomunicaţii, finanţe, asigurări şi furnizează suport privind apelurile clienţilor, evaluarea nivelului de satisfacţie sau comunicarea scrisă cu consumatorii prin e-mail, chat şi social media.
Odată cu deschiderea noului birou din Braşov, CCC va furniza soluţii de customer service în 13 filiale din 8 ţări, în 28 de limbi străine.
Cu sediul central în Viena (Austria), CCC a fost infiinţată în 1998. (sursa: mediafax.ro)