“În ceea ce priveşte tipologia produselor livrate pe piaţa locală de către Reynaers, 60% din vânzările pe plan local sunt reprezentate de profilele destinate faţadelor cortină, acestea fiind utilizate cu precădere pe segmentul dezvoltărilor imobiliare office. Şi anul acesta, încă din primul trimestru, am observat o cerere ridicată pe segmentul construcţiilor office. Astfel, deja am livrat produse sau ne pregătim să livrăm produse în proiecte importante pe acest segment”, spune Daniel Popa, country manager Reynaers Aluminium România.
Anul trecut, cele mai mari proiecte pe plan local în care s-a implicat Reynaers au fost pe segmentul de birouri. Proiectele Metropol Offices, AFI Park şi Oregon park au însumat produse cu un volum de 37.000 de metri pătraţi, printre acestea numărându-se soluţii standard şi personalizate de faţade, panouri de mari dimensiuni, pereţi cortină şi uşi.
Pe plan, local, Reynaers are o cotă de piaţă de 15% pe segmentul tâmplăriei de aluminiu destinată dezvoltărilor de clădiri de birouri, fiind planificată o creştere cu câteva procente pentru anul în curs. Dezvoltările rezidenţiale şi construcţiile de locuinţe individuale reprezintă 30% din businessul companiei, iar 10% sunt proiectele comerciale – malluri.
Pentru acest an, compania mizează pe o creştere cu 10% a comenzilor de produse pentru segmentul rezidenţial. (sursa: zf.ro)