„În 2015 sărbătorim 7 ani de când am deschis biroul din Cluj-Napoca pentru a oferi servicii companiilor care se dezvoltau rapid aici. Contrar tendințelor generale, mediul de business din Cluj a crescut remarcabil în aceşti ani dificili, marcaţi de efectele crizei financiare. Regiunea s-a transformat rapid în al doilea pol economic al României, după capitală. Iar noi, la EY Cluj, am crescut împreună cu afacerile pe care le deservim. Am dezvoltat aici o echipă agilă şi performantă, din care fac parte cei mai buni profesionişti din Transilvania! Cei 20 de colegi care formează echipa EY din Cluj-Napoca deservesc 45 de companii din această regiune”, precizează Bogdan Ion, Country Managing Partner, EY România.

 

Spaţiile deschise predomină în noul birou EY din Cluj-Napoca – doar aproximativ 20% din spaţiu mai este acum delimitat, iar închiderea s-a realizat în mare parte cu pereţi de sticlă, ceea ce oferă mai multă luminozitate şi un confort vizual sporit. De asemenea, noul birou are un spaţiu informal special amenajat pentru sesiunile de brainstorming şi pentru discuţiile relaxate cu clienţii.

 

„Printre clienții noștri, alături de companii multinaţionale care au ales să investească aici, se găsesc și multe afaceri de succes ale antreprenorilor ardeleni. Contribuţia lor la mediul de business local, dar şi la economia ţării este foarte valoroasă. Vedem asta și în programul EY dedicat antreprenorilor români – EY Entrepreneur Of The Year. Aproximativ un sfert din cei 48 de candidaţi din ediţia de anul acesta sunt antreprenori din Transilvania, în condiţiile în care peste jumătate dintre afacerile antreprenoriale înscrise sunt din Bucureşti”, spune Alexandru Lupea, Assurance Partner și Strategic Growth Markets Leader, EY România.

 

Noul sediu EY din Cluj-Napoca este amenajat pentru a facilita colaborarea şi flexibilitatea în comunicare

Biroul din Cluj-Napoca este primul birou regional EY care implementează conceptul, numit Workplace of the Future, pe care compania îl implementează gradual în întreaga lume. România a fost prima ţară din Europa Centrală şi de Sud-Est unde compania a aplicat acest nou mod de a utiliza spaţiul de lucru, când echipa din Bucureşti s-a mutat în sediu din Bucharest Tower Center, în 2013.

 

La fel ca la Bucureşti şi ca în restul ţărilor din lume, noul birou EY din Cluj-Napoca include staţii mobile de lucru pentru angajaţii cu program flexibil și spaţii informale de întâlniri. Ceea ce caracterizează noul spațiu sunt soluţiile IT pentru stimularea colaborării şi conectivităţii între echipele din România, angajaţii care călătoresc în afara biroului şi cei aflaţi la distanţă în alte ţări.

 

Pe măsură ce generaţia Y, a celor care au fost educaţi în anii 2000 şi care au evoluat într-un mediu cu schimbări tehnologice foarte rapide, câştigă o pondere tot mai mare în numărul angajaţilor companiei (angajații EY în România având acum o medie de vârstă de 30 de ani), firma face pașii necesari pentru a veni în întâmpinarea nevoilor şi aşteptărilor acestora cu privire la colaborarea şi interacţiunea virtuală.

 

De asemenea, politicile interne şi instrumentele logistice ale companiei au fost redefinite pentru a înlocui arhivele fizice cu cele electronice, optimizând astfel utilizarea spaţiului fizic. Toate aceste măsuri contribuie la creşterea performanţei echipelor, dar şi cea la nivel individual. Sunt schimbări fundamentale în modul de lucru, care vin să răspundă stilului cu totul diferit în care comunicăm şi schimbăm informaţii astăzi.

 

„Pentru că tehnologia se schimbă foarte rapid, iar aşteptările angajaţilor evoluează, am redefinit modul şi locul în care lucrăm. Astfel, trecem la un alt nivel al colaborării bazate pe conectivitate şi adaptabilitate. Adoptând acest concept răspundem nevoilor clienţilor noştri de flexibilitate şi promptitudine, ca şi nevoii angajaţilor de a lucra într-un mediu de lucru cât mai prietenos şi deschis”, precizează Bogdan Ion, Country Managing Partner, EY România. (sursa: agora.ro)