Retailerul de modă va ocupa un nivel superior în cadrul Unirii View, în conformitate cu cerințele sale de imagine corporativă, cu o vedere panoramica asupra centrului vechi al orașului București.

”Cea mai populară marcă de modă din România își va stabili viitorul sediu în Unirii View, fapt care valideaza încă o dată proiectul ca fiind o proprietate de top pentru companiile de top cu un nivel bun de lichiditate financiară. Alegerea făcută de H&M România reprezintă o decizie pe termen lung și este una extraordinară, atât pentru companie, care va avea un nou sediu foarte eficient și cu un nivel ridicat de vizibiliitate, cât și pentru angajați, care vor lucra în cea mai bună zonă din București din punct de vedere al transportului și infrastructurii generale”, a declarat Andreea Păun, Managing Partner al companiei de consultanță imobiliară Griffes, responsabilă pentru strategia de închiriere și managementul comercial al Unirii View.

Compania a fost asistată în tranzacția de închiriere de către consultantul imobiliar Cushman & Wakefield Echinox, intr-un proces de analiza și negociere care a durat de 18 luni.

Viziunea Unirii este dezvoltată de Yves Weerts pe bulevardul Corneliu Coposu și va fi livrată în vara anului 2018, după o investiție de 33 de milioane de euro. Aceasta va fi cea mai inalta cladire de birouri moderna din centrul Bucurestiului, cu 19 etaje (73 metri) si o suprafata inchiriabila de aproximativ 17.500 de metri patrati.

Mai multe companii au ales deja Unirii View pentru viitorul lor sediu, printre care se numără NTT Data România, Pernod Ricard România și Red Bull România. (sursa: transilvaniabusiness.ro)