Publicaţia menţionată susţine că directorul executiv de la Kellogg's, John Bryant, i-a informat pe angajaţi de decizia companiei de a-şi eficientiza operaţiunile. În consecinţă, grupul american a ales Bucureştiul pentru un centru european de servicii globale (GBS) care se va ocupa de toate chestiunile care ţin de finanţe, resurse umane, IT şi aprovizionare, care în prezent sunt asigurate de angajaţii din Marea Britanie.

 

'Pentru a ne putea creşte afacerile la nivel mondial avem nevoie de noi modalităţi pentru a opera într-un mediu de afaceri din ce în ce mai complex. Global Business Services (GBS) este o soluţie dovedită care ne permite să operăm mai eficient', a subliniat John Bryant. Acesta a adăugat că grupul american a ales Bucureştiul pentru noul său centru european deoarece oraşul are infrastructura necesară şi găzduieşte deja centre similare pentru alte mari companii precum P&G şi Ericsson.

 

Kellogg's este al doilea producător mondial de snacks-uri, după PepsiCo, printre brandurile companiei regăsindu-se nume ca Froot Loops, Corn Flakes, Frosted Flakes, Rice Krispies, Special K, Cocoa Krispies, Keebler, Pringles, Pop-Tarts, Kashi, Cheez-It, Eggo, Nutri-Grain sau Morningstar Farms.  (Sursa: economica.net)