Compania și-a extins portofoliul de clienți, având în continuare Ceetrus drept partener principal, dar reușind, totodată, să încheie șapte noi contracte cu clienți terți. Această strategie, stabilită la sfârșitul anului 2023 și implementată în 2024, a generat rezultate peste așteptări.

În 2024, Nhood România a adăugat noi servicii, inclusiv consultanță ESG prin programele Energy Sobriety, Green Lease și Carbon Footprint, precum și consultanță în domeniul entertainment-ului, food & beverage și francizelor. De asemenea, compania și-a extins serviciile de Capital Market, oferind consultanță pentru finanțare și structurarea creditelor. Printre noii clienți din portofoliu se numără Urbano Cluj, Lagardere, MADEX și Spartan, conform comunicatului oficial.

În ceea ce privește proiectele imobiliare, Nhood România a gestionat dezvoltarea zonei comerciale din cartierul Coresi, Brașov. A fost implicată în proiectarea și comercializarea spațiilor pentru noul magazin Decathlon, Farmacia Tei și Bebe Tei, însumând o suprafață totală de peste 7.000 mp.

Tendințele actuale din piață arată o cerere în creștere pentru spații flexibile și sustenabile. În sectorul de birouri, companiile caută spații moderne, eficiente energetic, iar în retail se observă un interes crescut pentru centre comerciale care îmbină shopping-ul cu zone de divertisment și wellness.

Pentru 2025, Nhood România își propune o creștere a cifrei de afaceri cu 22%, prin atragerea de noi clienți și extinderea serviciilor, punând un accent deosebit pe sustenabilitate și implementarea soluțiilor de tip green lease. În paralel, compania va finaliza proiectele gestionate pentru Ceetrus în Brașov, inclusiv clădirea de birouri U1, care va oferi 10.500 mp de spații de clasa A.

Printre obiectivele anului în curs se numără integrarea principiilor ESG în toate proiectele și adoptarea unor soluții de eficiență energetică, precum instalarea de panouri fotovoltaice, pentru reducerea amprentei de carbon.