“Am testat indelung acest concept prin intermediul magazinelor noastre experimentale MINI si acum stim cum se prezinta formatul cel mai potrivit de comert civilizat care sa contribuie la imbunatatirea vietii localnicilor. Am denumit acest format LOCO", spune Daniel Cirstea, directorul general al Profi Rom Food.
Cele 11 magazine care de astazi poarta logoul Loco se afla la Panticeu (Cluj), Aghiresu Fabrici (Cluj), Matca (Galati), Odobesti (Vrancea), Balan (Harghita), Tinca (Bihor), Segarcea (Dolj), Miercurea Nirajului (Mures), Lovrin (Timis), Gataia (Timis) si Anina (Caras Severin). Noutatea adusa de aceste magazine consta in adaptarea sortimentatiei la nevoile locuitorilor zonei in care functioneaza.
Cele aproximativ 2.500 de produse puse in vanzare aici difera fata de cele din magazinele Standard si City, oferta Loco cuprinzand o serie de unelte si scule, butoaie, articole de gradina (furtun, galeata, sfoara), textile, menaj si sticlarie, in timp ce varietatea produselor din gama celor pe care in mod normal localnicii si le produc oricum in propriile gospodarii, cum ar fi lactatele, branzeturile, legumele si fructele, este mai restransa. "Loco reprezinta o sansa si pentru micii producatori de legume si fructe care vor veni sa vanda aici unele dintre roadele lor foarte proaspete, gen patrunjel, verdeata, ridichi si altele", spun oficialii Profi.
Prin cele 324 de magazine care functioneaza in 154 de localitati rurale si urbane din toate judetele tarii si municipiul Bucuresti, Profi este actualmente reteaua cu cea mai mare extindere din Romania. Obiectivul Profi este sa ajunga la 500 de unitati pana la sfarsitul lui 2016 si sa creasca in continuare intr-un ritm de cel putin 100 de magazine pe an.
Principalii concurenti ai Profi si Lidl, Penny Market, Carrefour Market si Mega Image. (sursa: wall-street.ro)