Proiectul, desfășurat pe 147.000 metri pătrați, va fi unul mixt și va cuprinde atât un nou centru comercial, cât și spații rezidențiale și de birouri, finalizarea primei faze a investiției fiind programată pentru ultimul trimestru al anului 2017.

 

Noul centru comercial va avea o suprafață construită de 32.000 de metri pătrați și o suprafață închiriabilă de 25.000 de metri pătrați, precum și o parcare cu peste 1.000 de locuri. Mixul de chiriași va fi format din magazine de fashion, restaurante și spații de entertainment, inclusiv un cinematograf cu șase săli. Pe același teren, investitorii vor construi în faza a doua a proiectului și clădiri de birouri, spații adecvate instituțiilor publice, băncilor precum și blocuri pentru apartamente.

 

Noua investiție vine în contextul în care Lotus Center, primul mall deschis în Oradea în 2002, a ajuns la maturitate și a înregistrat rezultate în creștere în privința numărului de vizitatori și a vânzărilor. În plus, cele două proiecte sunt complementare, fiind situate în zone opuse ale orașului: Lotus Center în sud-est, iar noul proiect în zona central nord-vestică a orașului Oradea, în vecinătatea unui magazin Kaufland.

 

”Proximitatea cu Băile Felix face ca Oradea să fie o importantă destinație turistică. Pe lângă acest aspect, puterea de cumpărare a locuitorilor orașului este în continuă creștere. Toate acestea, cumulate cu locația excelentă a viitorului proiect, vor asigura succesul acestuia atât pentru compania noastră, cât și pentru retailerii care ni se vor alătura în acest proiect, dar mai ales pentru orădeni. Datorită vizibilității terenului, cât și a localizării acestuia în imediata apropiere a centrului orașului, proiectul a primit destinație mixtă. Un centru comercial după un design Lotus Center, un proiect rezidențial și spațiile de birouri vor completa strategia de expansiune a companiei”, a declarat Diana Bora, Director Comercial Lotus Center.

 

Lotus Center a fost dezvoltat acum 13 ani, se află în proprietatea familiei Mudura și a trecut de-a lungul timpului prin mai multe etape de modernizare care au consolidat poziția proiectului în topul destinațiilor comerciale din județul Bihor. În 2006, centrul comercial a fost extins, în 2008 a fost modernizat, proces în urma căruia proiectul a suferit o extindere majoră, iar în 2011 a fost modernizată zona de entertainment și completat mixul de chiriași cu branduri internaționale.

 

Astfel, în urma evoluțiilor din ultimii ani, Lotus Center a ajuns la un mix de chiriași care cuprinde cele mai importante nume prezente pe piața locală de retail, precum Carrefour, Media Galaxy, Zara, H&M, C&A, New Yorker sau Hervis și un cinematograf Cinema Palace cu șase săli dotate cu procesoare Sony Digital 4K de ultimă generație.

 

În cifre, Lotus Center are o suprafață construită de 65.000 de metri pătrați, o suprafață închiriabilă de 40.000 de metri pătrați, 1.400 de locuri de parcare și peste 150 de magazine.

 

Lotus Center, aflat în proprietatea familiei Mudura, este unul dintre primele malluri din România și primul centru comercial lansat în orașul Oradea. (sursa: profit.ro)