Astfel, Green Gate vine ca un răspuns la nevoile pieței, în condiţiile în care trendurile ultimilor ani arată o creștere a mobilității în relațiile de business, medii de lucru cât mai eterogene și necesitatea de a lucra într-un spațiu cât mai minimalist, care să poată fi adaptat rapid în funcție de nevoi.
În plus, capacitatea unui birou de a influența pozitiv starea de spirit, inspirația și creativitatea rămâne un obiectiv important, împreună cu posibilitatea de a oferi clienților cele mai noi servicii de tehnologie și comunicații.
„Regus România este în plină dezvoltare iar cererile pentru soluțiile flexibile de lucru sunt și ele în creștere. Regus targetează toate zonele de clienți, de la companii start-up până la companii corporate. Putem acomoda în spațiile noastre de birouri diverse tipologii de client, diverse cereri, de la o persoană la câteva zeci de persoane. Putem de asemenea oferi soluții eficiente că spațiu și cost prin alte produse Regus precum biroul virtual, spațiile co-working sau cardurile de acces în zonele noastre de Business Lounge, săli de ședință și birouri de tip part time”, a afirmat Ramona Iacob, country manager Regus în România.
Centrul de afaceri este amplasat la zece minute cu mașina de cartierul central de afaceri, în apropierea companiilor din domeniul IT, software și telecom, la doar câțiva pași de nodul de transport public al Pieței Chirigiu. (sursa:jurnaluldeafaceri.ro)