Softbinator Technologies, companie fondată de Daniel Ilinca, și-a extins echipa de specialiști în urma dezvoltării și listării la Bursa de Valori București, având astfel nevoie de un spațiu mai generos, în proximitatea metroului și a Universității Politehnica, unde studiază o parte dintre angajați. Consiliată de CBRE, Softbinator Technlogies a ales, în urma unui proces eficient de real estate, un spațiu de lucru de aproximativ 1.000 mp, situat la etajul 4 al clădirii Opera Center, beneficiind de o panoramă unică asupra Operei Naționale București și a râului Dâmbovița, aceasta fiind a doua tranzacție încheiată de CBRE în proiectul Opera Center în mai puțin de șase luni.
În noul birou, echipa Softbinator Technologies se va bucura de spaţii de lucru moderne, confortabile şi luminoase, cu sisteme performante de încălzire şi ventilaţie, care pun pe primul loc sănătatea și starea de bine a oamenilor care lucrează în clădire. Spatiul de lucru pune accent pe colaborare, conexiune, concentrare, învățare, expunere la cultură organizațională dar oferă și zonele de relaxare și distracție așteptate de către profesioniștii care lucrează în domeniul software. În apropiere de clădirea de birouri se află numeroase cafenele și restaurante, cartierul Cotroceni, considerat unul dintre cele mai cool cartiere din Europa, precum și multiple zone verzi și parcurile Cișmigiu, Izvor și Grădina Botanică. Polurile universitare precum Universitatea Politehnică, Universitatea București și campusul Regie sunt ușor accesibile cu metroul sau liniile de autobus și tramvai din imediata apropiere a Opera Center One.
„Odată ce am realizat saltul de la etapa în care eram o companie de IT către momentul actual, când suntem în centrul unui grup de companii ce completează și extind serviciile pe care le oferim, relocarea într-o clădire precum Opera Center marchează un nou punct semnificativ în evoluția Softbinator Technologies. Echipa noastră este în plină extindere, căutăm în continuare colegi noi și acum avem un argument în plus: un birou aproape de metrou, de universități pentru a facilita participarea la cursuri, dar și de parcuri. Succesul companiei a avut și va continua să aibă la bază eforturile, munca și creativitatea angajaților și colaboratorilor noștri. Prin urmare, sunt încrezător că acest spațiu, pe care l-am ales cu grijă, ne va aduce multă inspirație și energie pentru proiectele noastre curente și viitoare realizate prin tehnologie cutting-edge”, a declarat Daniel Ilinca, fondator și CEO al Softbinator Technologies.
Softbinator Technologies ocupă locul trei la nivel național în topul „Cel mai bun Angajator în 2021”, realizat de platforma Undelucrăm.ro. În decembrie 2021, compania s-a listat pe piața AeRO a Bursei de Valori București, iar în prezent are o capitalizare de piață de peste 70 milioane de lei. În 2022, Softbinator Technologies are în vedere deschiderea unui birou în Silicon Valley, Statele Unite și consolidarea parteneriatelor pe piața din Israel, unde domeniul tehnologiei a depășit deja pragul de 20% din contribuția la PIB. De asemenea, compania va continua planurile de extindere în ceea ce privește gama de servicii și produse oferite, prin realizarea de noi tranzacții M&A.
Softbinator a fost consiliată de compania de consultanță CBRE România în găsirea celui mai potrivit spațiu pentru relocare, luând în calcul toate aspectele, inclusiv strategia de brand de angajator și planurilor de dezvoltare ale companiei. Echipa CBRE a fost alcătuită din Ana Vicoveanu, Consultant Office și Andrei Gavrilovici, Consultant Senior Office, care au identificat soluția
ideală pentru o relocare într-un timp foarte scurt într-un sediu ales să îndeplinească nevoile strategice atât pentru dezvoltarea business-ului, cât și pentru consolidarea companiei ca angajator de top.
„Softbinator Techologies este o companie care se pregătește să facă istorie pe piața de software, având în spate o echipă creativă și plină de energie. Mă bucur să văd încă o companie românească în plină ascensiune, care înțelege beneficiile pe care biroul potrivit le poate aduce pentru dezvoltarea echipei și investește în starea de bine a oamenilor săi. Suntem mereu concentrați să obținem un proces de relocare fluent, eficient și simplificat, cu rezultate benefice pentru chiriași, iar colaborarea cu CA Immo a fos din nou la înălțime, asigurând reușita acestui proces”, a declarat Ana Vicoveanu, Consultant Offices, CBRE România.
Opera Center One, deținută de CA Immo, cu o locație ideală, la doar 50 m de stația de metrou Eroilor, cuprinde un total de 11.900 mp de spații de birouri moderne desfășurate pe opt etaje, având o fațadă de sticlă impresionantă, cu elemente complexe de zidărie pe toate laturile. Certificată LEED Gold, clădirea Opera Center One găzduiește companii importante precum: NN Lease, GSK Consumer HealthCare, Borza & Asociatii, Siemens, DHL Logistics, Qualitance, respectiv DRUID AI, de asemenea o companie din sectorul IT&C asistată în 2021 în procesul de închiriere de către experții CBRE.
„Opera Center reușește să se impună pe piață drept un hub emergent de IT&C, dacă ne uităm la portofoliul de companii găzduite și extins strategic în ultimii ani. Alături de CBRE, am atras recent nume sonore și ne bucurăm să continuăm acest trend cu o nouă companie românească, cu planuri admirabile de extindere internațională. România oferă în continuare oportunități foarte atractive de extindere pentru companii, începând de la costul și disponibilitatea forței de muncă și până calitatea clădirilor și bugetul necesar pentru spațiile de birouri de clasă A, cu cel puțin 15-30% mai atractiv față de alte capitale europene”, a declarat Marian Roman, Managing Director, CA IMMO România.
CA Immo este unul dintre cei mai importanți dezvoltatori imobiliari de pe piața de birouri, cu un portofoliu de clădiri de birouri cu o suprafață închiriabilă de 165.000 de mp, evaluat la finalul anului trecut la 390 de milioane de euro. În portofoliul dezvoltatorului se află în prezent Bucharest Business Park, Campus 6.1, Europe House, Opera Center One, Opera Center OneI, Orhideea Towers și Riverplace.