Investiţia în infrastructura zonei constă în lărgirea şoselei cu aproximativ 500 de metri, îmbunătăţirea şi mărirea trotuarului pe ambele părţi, cu câte 4 metri, şi mutarea staţiei tramvaiului 36, pentru care va fi construit un refugiu ce până acum nu exista. De asemenea, planurile implică şi investiţii în schema de canalizare şi mutarea stâlpilor de electricitate.

 

"Construim drumuri noi pentru a oferi celor peste 430.000 de locuitori din zona Obor o experienţă modernă de shopping şi petrecere a timpului liber. Accesul uşor va defini Veranda. La mai puţin de 5 minute de mers pe jos sunt cele 16 linii de transport în comun şi staţia de metrou Obor, aflată la o distanţă de doar 400 de metri. Construim şi 1.200 de locuri de parcare, de care vizitatorii zonei comerciale Obor vor beneficia, contribuind astfel la descongestionarea traficului dintr-o zonă supra-aglomerată în prezent. În plus, impactul asupra locuitorilor din apropiere va fi unul redus pe întreaga perioadă a lucrărilor, întrucât circulaţia de pe strada Ziduri Moşi nu va fi întreruptă", a declarat Andrei Pogonaru, dezvoltator al centrului comercial Veranda.

 

În vederea supralăgirii carosabilului de pe sensul opus centrului comercial Veranda, Piaţa Obor a contribuit prin cedarea suprafeţei de teren necesare, de 920 metri pătraţi, în timp ce investiţia de 2 milioane de euro a Veranda include şi cedarea unui teren de peste 2.000 de metri.

 

Lucrările vor dura aproximativ 2 luni şi vor fi finalizate în T4 al anului 2016, atunci când va fi inaugurat şi centrul comercial Veranda, construit în prezent în proporţie de 60%.

 

Veranda este un centru comercial de proximitate, dezvoltat de Prodplast Imobiliare S.A. în Bucureşti, în zona Obor, şi care, potrivit oficialilor companiei va fi inaugurat în T4 2016.

 

Proiectul are o suprafaţă totală de aproape 30.000 de metri pătraţi, incluzând spaţii comerciale, restaurante, cafenele şi o zonă verde de 15.000 mp.

 

Printre chiriaşi se numără Carrefour, H&M, CCC, Deichmann, Pimkie, Triumf, Pepco, Yves Rocher, Optiblu, Sensiblu, Maxbet, Pizza Coloseum, Salad Box, Orange, Arsis-Vodafone şi IQ BOX – Telekom.

 

Mall-ul, proiectat de arhitecţii englezi Chapman Taylor şi Studio 10M, va beneficia de o investiţie totală de 60 de milioane de euro. (sursa: zf.ro)