Mai exact, investiţia a constat în achiziţionarea şi reamenajarea completă a spaţiului de 250 de mp, în care WatchShop şi-a mutat atât birourile, cât şi showroom-ul. Noua locaţie se află într-o zonă centrală a Bucureştiului (Bd. Banu Manta, în apropiere de Piaţa Victoriei).
Magazinul, care tocmai a împlinit şape ani de la înfiinţare, a raportat şi o cifră de afaceri de peste un milion de euro în perioada ianuarie-august. O creştere de 30% faţă de perioada similară a anului trecut.
De asemenea, numărul total de produse vândute de WatchShop în acest an a crescut şi el cu aproximativ 22% faţă de 2015, ridicându-se la peste 15.000 de unităţi.
În 2012, WatchShop a devenit reprezentant oficial pentru Tissot în România, iar din 2014 este reprezentantul oficial al brandului Accurist. Pentru companie, 2015 a fost cel mai bun an de până acum. Anul trecut, compania a înregistrat cea mai mare creştere valorică a cifrei de afaceri, care a atins 1,5 milioane de euro.
De asemenea, tot 2015 a fost şi anul celor mai importante momente şi schimbări din istoria companiei: echipa s-a extins la 19 persoane, a vândut ceasuri de lux (de la branduri ca Rolex) şi a devenit reprezentant oficial în România şi pentru Sekonda.
„Aceşti 7 ani au fost unii foarte intenşi pentru noi. Lansat în 2009 cu o singură persoană în echipă, WatchShop s-a transformat într-un business stabil, cu o echipă de specialişti pasionaţi de ceasuri şi dornică de performanţă. Mă bucur că mereu am reuşit să găsim soluţii provocărilor – rata constantă a profitului şi satisfacţia clienţilor ne demonstrează, an de an, acest lucru”, a declarat Cătălin Florea, CEO WatchShop.
Pentru anul 2016, reprezentanţii companiei estimează o cifră de afaceri de 2 milioane de euro. Printre planurile companiei se numără extinderea numărului de modele disponibile de la brandurile populare printre clienţi, precum şi investiţia în stocuri şi în îmbunătăţirea timpilor de livrare a produselor. (sursa: capital.ro)