Pentru 2017, reprezentanții companiei au în plan investiții totale în valoare de 1 milion de euro, alocate în special achiziționării de utilaje de ultimă generație, extinderii liniilor de producție și dezvoltării infrastructurii. Obiectivul este susținerea unui ritm constant de creștere anuală, de două cifre, peste media pieței.
„Toate aceste realizări reprezintă confirmarea faptului că am luat cea mai bună decizie prin numirea fiului meu Valeriu în funcția de Director General. Împreună formăm o echipă foarte bună. El a dovedit că este unexcelent manager, interesat și capabil să preia cât mai multe atribuții. Îl felicit pe el și pe întreaga echipă de conducere pentru modul în care cresc zi de zi valoarea brandului Wetterbest. În ceea ce mă privește, am acum posibilitatea să mă ocup și mai mult de dezvoltarea strategică a firmei și să îmi pun în aplicare viziunea conturată în cei peste 20 de ani de experiență în acest domeniu. Avem planuri foarte mari!”, a declarat ing. Dragoș Irimescu, fondatorul Wetterbest.
În vârstă de 27 de ani, Valeriu Irimescu lucrează în cadrul companiei din 2011, ocupând de-a lungul timpului mai multe poziții. În perioada 2014 – 2016, a ocupat funcția de Director Vânzări, fiind responsabil direct de operațiunile de vânzări. A absolvit cursurile Universității București, Facultatea de Administrație și Afaceri, Specializarea Administrarea Afacerilor și Masteratul de Management al Riscului în Afaceri Internaționale din cadrul ASE. De asemenea, în 2016 a finalizat cursurile Entrepreneurial MBA în cadrul Assebus București.
O altă realizare importantă este începerea activității de export. Au fost demarate vânzările externe în șapte țări din Europa: Bulgaria, Serbia, Ungaria, Slovacia, Cehia, Belgia și Franța. Compania estimează că în 2017 va exporta circa 100.000 mp, în valoare de 1 milion de euro. Wetterbest estimează că în 2019 exporturile vor reprezenta 10% din totalul cifrei de afaceri. Pe viitor, țintește extinderea vânzărilor și pe alte piețe importante, cum ar fi Polonia, Ucraina, Austria și Germania.
„După mulți ani de creștere susținută și sănătoasă pe plan local, Wetterbest se orientează spre export. Rezultatele financiare din ultimii ani, dar mai ales aprecierea consumatorilor ne dau încredere pentru viitor. După această etapă de maturizare, urmează una nouă, în care vrem să îndrăznim mai mult. Sunt recunoscător și nerăbdător pentru ceea ce urmează pentru Wetterbest, un brand puternic ce se impune pe piață prin calitatea superioară, dar și prin unicitate”, a declarat Valeriu Irimescu, Director General al Grupului Wetterbest.
Un atu în îndeplinirea planurilor propuse îl va reprezenta totodatătranzacția Depaco-Teraplast. Cele două companii au în vedere exploatarea sinergiilor de aprovizionare și cele comerciale.
Nu în ultimul rând, lansarea de produse noireprezintă o tactică importantă din strategia de dezvoltare. Recent, compania a lansat celde-al cincilea profil de țiglă metalică din portofoliu - Wetterbest Colosseum.Noul produs din categoria premium se remarcă prin geometria aparte a panourilor de țiglă metalică, zveltă și amplă, inspirată din arhitectura Colosseumului de la Roma, cu avantaje deopotrivă estetice și funcționale pentru acoperiș. Alte cel puțin două produse urmează să fie lansate până la finalul anului.
Wetterbest deține una dintre cele mai mari capacități de producție de țiglă metalică și accesorii din România, prin cele două fabrici de la Băicoi (jud. Prahova) și Podari (jud. Dolj), și reunește o echipă de circa 250 de angajați. În 2016, Grupul Wetterbest a obținut o cifră de afaceri de 148 de milioane lei și un profit consolidat de 12 milioane de lei, deţinând o cotă de piaţă de aproximativ 15%. (sursa: Wetterbest)