“Datorită relocării centrului din Oradea, compania va putea să ofere un spațiu de lucru optim unui număr tot mai mare de angajați și va putea lua în calcul extinderi ulterioare, toate acestea pentru a răspunde cerinţelor clienţilor”, a spus Robert van Diem, Senior Vice President Xerox Customer Care Operations în Europa, Orientul Mijlociu şi Africa. “Scopul nostru este să ridicăm standardul în ceea ce priveşte mediul de lucru la nivel global, angajații noștri fiind cea mai importantă resursă.”
Noul centru este situat la al treilea etaj al clădirii de birouri Trade Center Oradea, numărul 28E, din strada Nufărului și beneficiază de un amplasament ușor accesibil, în una dintre cele mai importante clădiri comerciale din oraș.
Centrul oferă servicii de customer care, atât proactive, cât şi reactive, pentru clienți din industriile de telecomunicații, turism și farmaceutice. Angajaţii prestează servicii pentru companii locale și globale, sunt vorbitori de română, engleză, franceză, germană și italiană.
Pe lângă cunoștințe solide de limbi străine, candidații care concurează pentru posturile libere trebuie să aibă abilități de vânzare și negociere, competențe de utilizare a sistemelor de operare ale clienților și să își dorească construirea unei cariere într-o companie care oferă servicii la nivel global.
Xerox este prezentă în România de peste 45 de ani şi este prima companie din țară care a furnizat soluții complete pentru optimizarea fluxurilor de documente, în birouri de toate mărimile. Xerox este, în prezent, unul dintre cei mai importanți jucători la nivel local pe segmentul serviciilor de management al documentelor și al proceselor de business şi oferă companiilor şi clienţilor individuali soluţii, echipamente şi media de tipărire.
Compania deține două centre în București, două în Iași, unul în Oradea și unul în Bacău, cu un număr total de peste 2.300 de angajați. (sursa: capital.ro)