Metroffice

Imagini
Planuri
Hartă
Vedere stradală
Deschideți Street View
020335 București, Bd. Dimitrie Pompeiu 5-7

Cost chirie birouri (m2 / lună):

N/A

Costuri întreținere (m2 / lună): 3 €

Spațiu birou minim de închiriat: 200 m2

Geodate
Clasa clădirii de birouri: Clădiri de birouri verzi
Localizare: Pipera
Status proprietate: Existentă
Spațiu total de birouri: 20.000 m2
Spațiu birou minim de închiriat : 200 m2
Informații financiare
Costuri întreținere: 3 € /m2/lună + TVA
Perioada minimă de închiriere: 5 ani
Calculator Chirie »
Parcare
Tip parcare Spații Cost parcare
Parcare exterioară 40 70 € + TVA
Subsol 600 70 € + TVA
Informații suplimentare
Anul construirii: 1 iunie 2016
Nivel de certificare: LEED Gold
myhive Metroffice este situat in nordul Bucurestiului, fiind direct conectat la metrou si la alte mijloace de transport public, precum tramvaie si autobuze. Cladirea beneficiaza de acces excelent catre bulevardele din centrul orasului, Soseaua de Centura si Aeroportul International „Henri Coanda“.

Constructia sustenabila si un nivel inalt de dotari transforma activitatea in myhive Metroffice intr-o experienta de top.

Despre myhive
myhive redefineste modul in care va desfasurati activitatea zilnica. Pentru ca myhive este mai mult decat un birou.
Este locul in care puteti face schimb de idei si unde puteti petrece timp alaturi de alte persoane, intr-un mediu ambient placut. Plin de viata si primitor. myhive stabileste noi standarde pentru biroul perfect. Un birou care sa raspunda nevoilor actuale si sa se adapteze celor viitoare, un loc al comunicarii si colaborarii, cu infrastructura optima si servicii integrate.
Birourile myhive va pun la dispozitie totul pentru succesul companiei dvs.: de la servicii concierge la zone de business networking pana la o gama variata de facilitati.

www.myhive-offices.com
O caracteristica excelenta a cladirii este amplasarea ei: proiectul se afla in zona de nord a Bucurestiului, in centrul noului business hub al Capitalei, avand acces imediat la statia de metrou Pipera si la alte variante de transport in comun. Zona beneficiaza de acces exceptional spre principalele bulevarde ale orasului, Soseaua de Centura, precum si spre Aeroportul International “Henri Coanda”.
  • Cafenea
  • Cantină
  • Zonă comercială
  • Centru de conferinte
  • Parcare pentru vizitatori
  • Parcare publică
  • Restaurant
  • Zonă comercială
  • Centru comercial
  • Showroom
  • Spaţiu de depozitare în garaj
  • Transport public
Detalii tehnice
  • Spații de depozitare la subsol
  • BMS
  • Sistem încălzire centrală cu centrală termică pe gaz
  • Compartimentare
  • Finisaje de calitate
  • Sistem modern de telecomunicații
  • Cameră server
  • Spații sociale
  • Sistem de alarmă
  • Mochetă
  • Tablou de distribuție
  • Sistem antiincendiu
  • Podea înălţată
  • Detectoare de fum/incediu
  • Control acces pe zone
  • Control acces
  • HVAC
  • Sistem termoficare
  • Tavan fals
Metri
  • Contoare
Ferestre
  • Ferestre înclinate
  • Ferestre care se deschid
  • Jaluzele uniforme
Servicii asigurate în clădirea
  • Pază
  • Curatarea ferestrelor exterioare
  • Pază permanentă
  • Recepţie
  • Îngrijirea spaţiilor verzi
  • Deszăpezire
  • Administrație și management proprietate
  • Întreţinere şi reparaţii lifturi
  • Accesibilitate pentru persoane cu dizabilități
Lift
  • Lift
• Fatada din sticla cu extra izolatie si ferestre reflexive pentru limitarea supra-incalzirii/ racirii;
• In apropiere de multiple facilitati moderne pentru o utilizare cat mai redusa a masinii;
• Acces imediat la transportul in comun (100 m distanta pana la statii de autobuz, tramvai si metrou);
• Parcare pazita pentru biciclete si dusuri pentru a incuraja transportul alternativ;
• Proportie ridicata a zonelor de tip open-space;
• Folosirea apei pluviale pentru irigarea peluzei din fata cladirii si a acoperisului verde;
• Utilizarea lemnului si a produselor din lemn in anumite limite;
• Vopseluri, adezivi si pardoseala eco-friendly;
• Acces pietonal pe o raza de mai putin de 1 km la diverse servicii publice;
• Pentru a crea efectul multi-directional de lumina naturala, cladirea de birouri este prevazuta chiar in centru cu o generoasa curte de lumina interioara;
• Reducerea consumului de apa cu 35% datorita eficientei fluxului si a obiectelor sanitare performante;
• Factorul de transfer termic, conform normativelor in vigoare si, in cele mai multe cazuri, imbunatatit de pana la doua ori;
• In cazul spatiilor de lucru (open space, birouri individuale, receptii): cel putin 50% dintre angajati au acces pe o raza de 20 de pasi la ferestre cu optiune de deschidere sau la dispozitivul individual de control al sistemului mecanic de aer conditionat (temperatura aerului, viteza, temperatura radiata, umiditate);
• Fumatul nepermis in incinta cladirii, existand spatii special create pentru fumat la parter;
• Program de curatenie eco-friendly, inclusiv utilizarea de produse de curatenie non-toxice. Contribuim astfel la un mediu de lucru mai sanatos in conditiile in care incidenta astmului, a alergiilor sau a sindromului „cladirii bolnave” este favorizata de produsele chimice toxice;
• 90% din spatiile de lucru ocupate in mod regulat au acces la zona vitrata si la priveliste;
• Calitate ridicata a aerului din interiorul cladirii datorita sistemelor de filtrare;
• Economisire a energiei cu 30,5% si reducerea costurilor de energie cu pana la 24,9%, comparativ cu media de referinta;
• Nivel avansat de izolatie a cladirii datorita materialelor de constructie;
• Unitati dedicate de tratare a aerului exterior avand standarde performante de recuperare a caldurii, combinate cu ventiloconvectoare eficiente;
• Boilere eficiente;
• Senzori de miscare pentru iluminat in zonele auxiliare.

Descoperiți partenerii noștri de încredere pentru servicii

Îmbunătățiți spațiul de lucru

Cerere rapidă

Cereți ofertă de la birourile selctate. Click pe imagine pentru a adăuga mai multe birouri.

Birouri selectate:
Niciun birou selectat.
(m2) (m2)

Filtru clădire birouri

Chirie (€/m2/lună)

-

Spațiu de birouri (m2)

-

Cost staţie de lucru (db)

-

Număr staţii de lucru

Clădiri de birouri recomandate

Cookie settings icon

Alegerea dvs. privind cookie-urile de pe acest site.

Folosim cookie-uri pentru a optimiza funcționalitatea site-ului și pentru a vă oferi cea mai bună experiență posibilă.

Acest site folosește cookie-uri pentru a stoca informații pe calculatorul dvs.

Unele dintre aceste cookie-uri sunt esențiale, în timp ce altele ne ajută să îmbunătățim experiența dvs. furnizând detalii despre cum este folosit site-ul.


Cookie-uri necesare

Cookie-urile necesare activează funcționalitățile de bază, cum ar fi navigarea în pagină și accesul la zonele securizate. Site-ul web nu poate funcționa corect fără aceste cookie-uri și pot fi dezactivate doar prin modificarea preferințelor browserului.