Speakeri internaționali și experți locali vor vorbi la CLUJ-NAPOCA HR VIBES despre modelele de business pe care le creează companiile, pentru a se adapta la dorințele angajatului modern. În acest context, vor fi abordate subiecte precum: retenția angajaților, strategia de brand, personalizarea pachetelor de beneficii și recompense, folosirea inteligenței artificiale în procesul de recrutare.
Speakerii anunțați pentru acest eveniment:
SPECIAL GUEST: CHRIS DEAVER, Sr Director of HR and Leadership Coach at VMware, anterior la Apple, The Walt Disney Company și Dell; SPECIAL GUEST: TIM ACKERMANN, Head Of Global Talent Acquisition, TUI Group; NEVENCA DOCA, HR Executive Director, Banca Transilvania; RADU PANAIT, Group HR Director, E-INFRA (Electrogrup, DirectOne, Netcity, Nova Power & Gas si WESEE); ANCA PĂUN, Cluster Talent & OE Manager, British American Tobacco; AMALIA STERESCU, Leadership Consultant, Personal Branding Strategist, Public Speaking Coach; CRISTIAN DUMITRACHE, Foundation Teacher, Al Ferasa International; AURELIAN CHITEZ, Sales Director, Romanian Software; GYÖNGYI HUNYADI, Human Resources Manager, VCST AUTOMOTIVE PRODUCTION BIANCA PRECUP, Supply Chain Senior HRBP, FrieslandCampina România; STELIAN BOGZA, Co-founder, BenefitOnline.ro MIHAI GĂVAN, HCM Global Sales Director, TotalSoft; SIMONA ȘUNEL, HR Director, Tremend; GEORGIANA ANDREI, Corporate Sales Director, Regina Maria; IULIA ANGHEL, Sales Director Smartree; VASILICA ZULD, Director, HR & PR, Softvision; RAMONA BOSÎNCEANU, HR Manager, Eaton.
Ei vor răspunde unor întrebări ce stau pe buzele tuturor anganaților din departamentul de HR:
Cum formăm echipe în care membrii să se complementeze reciproc astfel încât, productivitatea acestora să fie optimă? Cum ne asigurăm că mediul de lucru este propice pentru toți angajații noștri? Cum reușim să le dăm tinerilor angajați libertatea de care au nevoie? Cum putem evita orele lucrate peste program, fără să afectăm performanța companiei pe termen scurt? Cum dezvoltăm strategii de dezvoltare a pachetelor de beneficii personalizate, astfel încât, să motivăm angajații să își atingă performanțele maxime?
Invitat special al Cluj-Napoca HR Vibes, CHRIS DEAVER, este leadership coach pentru companii Fortune 50 și Director Senior la VMware, în Silicon Valley, California. A influențat lideri de la Apple, prima companie care a ajuns la un trilion de dolari, cu primul program de leadership unic “Different Together”— care a stimulat designul iPhone X, AirPods și Apple Watch. La Disney, a îndrumat liderii să își ajute echipele să facă cea mai bună muncă de care erau capabile în dezvoltarea produsului, pentru Star Wars, Marvel și Pixar. Chris contribuie la realizarea agendei Forumului Economic Mondial și a oferit consultanță unor CEO, jucători NBA și fondatori de start-upuri, iar ideile sale au apărut în Fast Company, Entrepreneur și Fortune. A co-finanțat o rețea non-profit de mentorat, în parteneriat cu Stephen R. Covey și are un M.B.A. de la școala Marriott, la BYU și este licențiat în arte vizuale (absolvind tot la BYU).
TIM ACKERMANN, invitat special al evenimentului, este expert HR și Talent Acquisition, cu o experiență de peste 20 de ani în diverse domenii și regiuni globale, la companii precum TUI Group, Lidl, Deutsche Bank, Microsoft, Swarovski și Zalando. În afara lumii corporatiste, Tim a predat HR Management la International School of Management, München. Tim este membru fondator și vicepreședinte al asociației germane Queb e.V. Quality Employer Branding, fiind activ implicat în armonizarea educației academice europene pentru FIBAA e.V.
Feel the vibes already? Mai multe detalii despre conferința CLUJ-NAPOCA HR VIBES 2019, modalitatea de înscriere și principalele teme de discuție, puteți afla AICI.
Eveniment organizat de BusinessMark.
Eveniment susținut de: Signal Iduna, Romanian Software, TotalSoft, Up România, Smartree, Regina Maria, BenefitOnline.ro, AVIS
Radio-ul oficial al evenimentului: Europa FM
Cu susținerea: BCCBR - Billateral Chamber of Cmmerce Bulgaria-România, CCIFER - Camera Franceză de Comerț și Industrie din România, Camera de Comerț și Industrie România – Israel, BRCC - British Romanian Chamber of Commerce
BusinessMark sprijină: Plantăm Fapte Bune în România, The Social Incubator
Parterneri media: Depozitinfo.ro, Birouinfo.ro, Transilvania Business, jobZZ.ro, lajumate.ro, DeBizz, I Like Cluj, StiriActuale.ro, Live PR, Clujul de Buzunar, Curierul Național, Jurnalul de Afaceri, Financial Market, RBT, Portal Management, Monitorul de Făgăraș, AntreprenorînRomânia.ro, administrație.ro, MoneyBuzz, MATEK, IQads, rbe connect, Prwave, Inturda.ro, infoOradea.ro, Business24, Portal HR, Financiarul.ro, Ziare.com, spatiulconstruit.ro, Manager Express, Market Watch, global manager, Business Press, PR Box, Social Media România.
Mark your B2B opportunity, alături de BusinessMark, companie ce oferă servicii integrate B2B. Principala linie de activitate a BusinessMark este organizarea de evenimente business „concept propriu” prin care ne propunem să oferim mediului de afaceri românesc un spaţiu profesionist de discuţii şi networking. Combinând metode de comunicare şi business matchmaking, oferim partenerilor noștri modele de dezvoltare complexe, conectându-i în mod direct cu mediul de afaceri şi creând oportunităţi de parteneriat strategic. (sursa: BusinessMark)