Din acest rol, acestea gestionează închirierea și buna funcționare a spațiilor de birouri din clădirile dezvoltate de către Skanska în România, clădiri concepute și dezvoltate în jurul conceptului de well-being, sustenabilitate și aliniate la principiile ESG. Acestea oferă consultanță și o experiență personalizată, adaptată nevoilor, preferințelor și obiectivelor fiecărui client.
Rolul de Leasing & Asset Manager are o contribuție importantă în misiunea Skanska de a oferi cele mai bune soluții și spații future-proof, adaptate nevoilor și obiectivelor actuale și viitoare ale partenerilor. Acestea contribuie nu doar la creșterea business-ului, ci și la maximizarea experienței clienților și ocupanților clădirilor. Construind parteneriate de durată și benefice tuturor părților implicate, din rolul de Leasing & Asset Managers, Anamaria Crețu și Tamara Guleryuz asigură furnizarea serviciilor la cele mai înalte standarde și promovează abordarea axată pe client, ducând mai departe promisiunea unor spații care încurajează dezvoltarea într-un mediu dinamic, sustenabil și mereu atent la satisfacția ocupanților.
Anamaria Crețu s-a alăturat echipei Skanska în 2015, urmând ca în 2016 să preia rolul de Asset Coordinator. Începând cu 2020, aceasta a devenit Asset & Property Management Business Partner, poziție din care a dezvoltat și coordonat implementarea măsurilor de siguranță din proiectul Equilibrium 1 în timpul perioadei pandemice, având ca rezultat creșterea ratei de revenire la birou cu peste 40%. Tot din această poziție, Anamaria a fost implicată în procesul de obținere a certificării WELL Health-Safety Rating pentru toate clădirile operaționale Skanska din România. Din februarie 2022, Anamaria a preluat rolul de Leasing & Asset Manager, din care și-a propus să continue promovarea proiectelor Skanska și oferirea celor mai bune soluții pentru parteneri și clienți. Toate aceste inițiative, alături de serviciile oferite de clădire, flexibilitatea, promptitudinea și buna comunicare cu echipa de Building Management s-au reflectat și în feedback-ul chiriașilor, care au declarat un nivel de satisfacție de 100% în ceea ce privește experiența de la birou din clădirea Equilibrium 1, atât în 2021 cât și în 2022. În timpul liber, îi place să își petreacă timpul în natură, în drumeții, să facă paddle boarding sau să alerge, făcând totodată parte și din echipa de alergat Skanska.
Cea mai mare realizare în acest rol consideră că este reușita de a oferi cele mai bune soluții personalizate și croite pe nevoile fiecărui partener, pe toată durata colaborării.
Proiectul preferat la care a lucrat din acest rol este Equilibrium 1, de care a fost aproape în toți cei trei ani de când este operațional, având ocazia să cunoască, să primească și să lucreze cu peste 20 chiriași.
Cea mai mare dificultate întâmpinată în acest rol a fost să lucreze la echilibrarea modului său perfecționist de a face lucrurile și să învețe să beneficieze mai des de sprijinul colegilor.
O zi de muncă în acest rol începe cu organizarea și prioritizarea activităților, concentrându-se atât pe dezvoltarea viitoare a business-ului și atragerea noilor parteneri, cât și pe menținerea unui nivel de satisfacție cât mai ridicat în rândul chiriașilor existenți.
Ce o motivează și atrage la acest rol¸ dincolo de oportunitatea de a cunoaște în fiecare zi oameni interesanți, este posibilitatea de a-și aduce propria contribuție în planul de dezvoltare al companiei.
Tamara Guleryuz a devenit parte din echipa Skanska în anul 2016, în rolul de Asset Coordinator pe care l-a deținut până în 2019. Din această pozitie, a urmărit și coordonat procesele de amenajare a spațiilor de birouri și de relocare a chiriașilor în proiectul Campus 6.1, stabilind premisele bunei funcționări a cladirii prin selectarea cu atenție a serviciilor esențiale. A avut un rol activ în procesul de divestment al clădirii și a contribuit la consolidarea relațiilor cu chiriașii din Campus și Equilibrium. Aceasta a decis să își continue parcursul profesional alături de Skanska începând cu luna iulie 2022, când s-a realăturat echipei preluând funcția de Leasing & Asset Manager. Împărtășind valorile companiei pentru well-being și responsabilitatea față de mediul înconjurător și comunitate și punând clientul pe primul loc, din noul său rol, Tamara își dorește să atragă cât mai multe companii ai căror angajați să beneficieze de avantajele oferite de spațiile de birouri dezvoltate de Skanska. Dincolo de viața profesională, călătoriile, înotul și timpul de calitate petrecut cu familia se numără printre activitățile sale preferate.
Ce o motivează și o atrage la acest rol este oportunitatea de a învăța și a se dezvolta în mod constant, lucrând și interacționând cu un număr mare de oameni și cu tipologii diferite.
Experiența alături de Skanska este una dinamică și incitantă, cu proiecte și soluții menite să adauge valoare vieții profesionale și cu un impact pozitiv care se resimte chiar și în viața personală a angajaților și chiriașilor săi.
O zi de muncă în acest rol, deși plină de provocări și diferită de la un început la altul al săptămânii, se sfârșește întotdeauna plină de satisfacție și realizări alături de colegi, parteneri și chiriași.
Printre obiectivele sale din noul rol se numără construirea de parteneriate de durată, prin care să aducă cât mai multor angajați beneficiile oferite de clădirile și spațiile de birouri Skanska, dezvoltate cu strategie pentru viitor și concentrate pe well-being, sănătate și responsabilitatea față de mediul înconjurător, îndeplinind așteptările fiecăruia dintre ocupanții clădirilor.
“Mă bucur să am alături o echipă locală de leasing atât de puternică, cu o abordare care prioritizează satisfacția clienților noștri, atât pe întregul parcurs al procesului de leasing, cât și în gestionarea de zi cu zi a activităților din clădirile de birouri. Atât Anamaria, cât și Tamara au toate abilitățile și competențele necesare pentru înțelegerea nevoilor fiecărui client și identificarea celor mai bune soluții personalizate. Am deplină încredere că expertiza, know-how-ul, și pasiunea lor pentru real estate vor contribui în continuare la atingerea celor mai bune rezultate” – declară Kata Mazsaroff, Leasing & Asset Director pentru Ungaria și România în cadrul diviziei de dezvoltare comercială a Skanska CEE.
„Misiunea noastră este de a oferi clădiri sustenabile și adaptate la viitor, care redefinesc modul în care oamenii trăiesc, lucrează și se raportează la spațiile de birouri. Iar când acest obiectiv are la bază o abordare orientată către clienții, partenerii și angajații noștri, suntem mereu pregătiți să răspundem rapid nevoilor și dorințelor fiecăruia dintre ei. Acest lucru se datorează parteneriatelor de încredere, pe termen lung pe care le construim cu aceștia, în care echipa de Leasing & Asset Management investește în mod constant pasiune, timp și efort. Astfel, expertiza, cunoștințele și abilitățile lor, le recomandă pe Anamaria și Tamara pentru acest rol, din care cu siguranță vor contribui în continuare la oferirea celor mai bune experiențe și obținerea celor mai bune rezultate pentru toate părțile implicate” – declară Arkadiusz Rudzki, Vicepreședinte Executiv Leasing & Sales în cadrul diviziei de dezvoltare comercială Skanska CDE.