Studiului anual Skanska relevă faptul că 50% dintre ocupanții clădirii lucrează de la birou 5 zile pe săptămână, 8% preferă programul de 4 zile, 25% 3 zile, iar 17% vin 2 zile la muncă la birou.
Totodată, 100% dintre angajații care vin la birou sunt „categoric mulțumiți” de serviciile pe care echipa Skanska le oferă în clădire. Cel mai mare scor de satisfacție, 91%, a fost acordat spațiului verde al complexului, în timp ce servicii de tip HoReCa (food & coffee) alături de amenajări precum vestiare pentru bicicliști, dar și restul facilităților din clădire, generează un grad de satisfacție de 83%.
Nu în ultimul rând, mai mult de 88% dintre respondenți au menționat importanța unei clădiri cu o amprentă energetică redusă. Skanska a implementat aici soluții de optimizare a consumului de resurse (energie, apă, waste management) și un sistem de energie electrică 100% regenerabilă, care au condus la o diminuare a consumul de energie în clădire cu 38%.