Cerere rapidă

Cereți ofertă de la birourile selctate. Click pe imagine pentru a adăuga mai multe birouri.

Birouri selectate:
Niciun birou selectat.
(m2) (m2)

Filtru clădire birouri

Chirie (€/m2/lună)

-

Spațiu de birouri (m2)

-

Cost staţie de lucru (db)

-

Număr staţii de lucru

Global Vision

Global Vision

Adresă: 020339 București, George Constantinescu 3, 7th Floor

Număr de telefon:  +40 21 316 7001 

Global Vision este un grup specializat în dezvoltarea, construcția și servicii de property management pentru investiții la scară medie și largă:

- Clădiri de birouri

- Mixte: Birouri, comercial, Rezidențial

- Comercial: Mall-uri, Clădiri de parcări, Galerii comerciale

- Industrial: Depozite, Fabrici, Zone de servicii

- Infrastructură & Instituțional: Aeroporturi, Spitale, Universități

Global Vision Property Management este divizia de property și facility management a grupului, oferind expertiza din domeniul ingineriei către clienți corporativi sub forma de mentenanță tehnică, precum și curățenie, securitate și servicii de recepție.

Alte servicii includ Vânzări, Leasing & Marketing, Financiar, Contabilitate & Bugetare, Facturare & Colectarea chiriilor, Management achiziții și lanț de aprovizionare, Servicii Juridice, de Administrare și IT.

Global Vision Property Management este structurată astfel încât să ofere clienților un parteneriat într-o gamă largă de servicii în vederea administrării proprietăților și să asigure o valoare adăugată fiecărui serviciu prestat, precum sisteme de ticketing, licențe legale și monitorizare a respectării conformității, reporting operațional și monitorizare a garanțiilor, precum și multe altele.

În plus, Global Vision Property Management folosește un set puternic de bune practici, garantând clienților săi respectarea Service-Level-Agreements (SLAs); un motiv pentru care compania a resimțit o greștere semnificativă a portofoliului său de clienți corporativi.

Servicii de Property Management

FACILITY MANAGEMENT:

Management de Clădiri:

- Metode și Proceduri Operaționale, Licențe legale (ISCIR, PRAM, RSVTI)

- Building Management Systems (BMS)

- Operare, Management & Upgrade-uri

- Servicii Recepție, Project Management de Transformare & Reparații

- Reporting Operațional & Input Operațional pentru a gamă largă de dezvoltări

- Sistem de Ticketing & Interfață Web Mentenanță Tehnică:

- Metode & Proceduri Tehnice

- Mentenanță Sistem Mecanic (HVAC, Sanitare, Lifturi, Altele)

- Mentenanță Sistem Electric & UPS

- Mentenanță Sistem Siguranță (Detectare Fum și Foc, Signalistică și Evacuare)

- Plan Continuitate Afaceri și Scenarii de Urgență

- Raportare Tehnică & Management Subcontractanți

Siguranță și Securitate:

- Metode & Proceduri de Securitate

- Securitate 24/7, incl. Monitorizare și Intervenție de Urgență

- Management Control Acces, incl. Acces Parcare

- Raportare

Securitate Servicii Curățenie:

- Servicii Curățenie (Interior, Exterior și Fațadă)

- Mentenanță Spații Verzi

- Colectare Deșeuri, Deszăpezire, Deratizare și Dezinsecție

VÂNZĂRI, LEASING & MARKETING:

Vânzări & Leasing:

- Metode de Vânzări și Leasing Policies, Proceduri și Formulare

- Servicii Complete de Vânzări și Leasing (incl. Negociere, Executare și Reînnoire)

- Monitorizare Contracte și Management de Contracte

- Raportare și Consultanță în Vânzări & Leasing

Marketing:

- Analize și sondaje de piață, incl. Studii de Performanță

- Poziționare proprietate și Public Țintă & Profilare Chiriași

- Stabilire prețuri

Comunicare & Relații Publice:

- Strategie de Comunicare PR

- Strategie management de criză

- Relații Media și Site Tours

- Broșuri, Papetărie și Prezentări suport Vânzări

- Servicii de Comunicare Web

- Vânzări Publicitate

FINANCIAR  & CONTABILITATE:

- Management Proprietate și Portofoliu

- Studii de Performanță

- Audit Contracte de Închiriere și Proprietate

- Servicii de Bugetare Anuale și Lunare

- Audit și Raportare Furnizori

- Managment de Cost și Raportare

- Rapoarte financiare și contabile (incl. Inventare Fizice)

- Rapoarte financiare asupra bugetului, situații financiare și alte rapoarte pentru uz intern și extern

- Asigurarea respectării legilor și reglementărilor

- Asigurarea de răspundere și control

FACTURARE & COLECTARE:

- Proceduri & Metode de facturare și colectare

- Facturare lunară și supravegherea contractelor

- Raportare și consultanță facturare și colectare

MANAGEMENT ACHIZIȚII ȘI LANȚ DE APROVIZIONARE

SERVICII JURIDICE, DE ADMINISTRARE ȘI IT    

Colegi

Rusandra Bejan

Operations Manager

+40 72 327 2768

+40 21 316 7001

Rusandra Bejan

Mihai Gogu

+40 72 739 2506

Cookie settings icon

Alegerea dvs. privind cookie-urile de pe acest site.

Folosim cookie-uri pentru a optimiza funcționalitatea site-ului și pentru a vă oferi cea mai bună experiență posibilă.

Acest site folosește cookie-uri pentru a stoca informații pe calculatorul dvs.

Unele dintre aceste cookie-uri sunt esențiale, în timp ce altele ne ajută să îmbunătățim experiența dvs. furnizând detalii despre cum este folosit site-ul.


Cookie-uri necesare

Cookie-urile necesare activează funcționalitățile de bază, cum ar fi navigarea în pagină și accesul la zonele securizate. Site-ul web nu poate funcționa corect fără aceste cookie-uri și pot fi dezactivate doar prin modificarea preferințelor browserului.