Parteneriatul celor două companii românești, cât și lansarea proiectului 360˚ Office Solutions by Mobexpert Office & Global Vision au fost anunțate în cadrul unui eveniment ce a avut loc pe data de 6 iulie in showroom-ul Mobexpert Office Pipera.
Impactul pandemiei asupra spațiilor de birouri, asupra relațiilor de lucru, a relațiilor dintre proprietarii clădirilor și chiriași a devenit un subiect de interes si foarte des dezbătut. Potrivit unui studiu realizat de EY, în ultimii doi ani, peste 55% din suprafețele de spații de birouri au suferit modificări, fapt ce a scos în evidență o nevoie a pieței, crescând astfel, interesul de a găsi modalități prin care spațiile de birouri trebuie adaptate la nevoile ocupanților lor.
Recent, atenția a fost direcționată spre modul în care companiile abordează „întoarcerea la birou”, iar obiectivul acestui parteneriat este de a ajuta companiile să se dezvolte, oferind soluții complete pentru spațiile de lucru. Proiectul 360˚ Office Solutions by Mobexpert Office & Global Vision se adresează companiilor prin prisma a două direcții: consultanță specializată și proiecte “custom made” adaptate profilului si nevoilor acestora.
“Cred ca este un parteneriat diferit, cel putin din câteva perspective. Structura parteneriatului nostru cu Mobexpert este diferită din perspectiva istoricului celor două companii - suntem două companii românești ce fac parte din două industrii complementare. Mobexpert a dezvoltat în cei aproximativ 30 de ani de activitate, soluții multiple de amenajare a spațiilor de birouri, Global Vision a inceput acum aproape 20 de ani ca o firmă de construcții, continuând activitatea în zona dezvoltărilor imobiliare de birouri și proiecte cu funcțiuni mixte, dar și în cea a administrării de proprietăți pe termen lung. Industriile noastre sunt relativ noi în Romania, ceea ce îmi permite să afirm că suntem două companii cu tradiție și continuitate în această industrie. Mai mult, împărțim și același set de valori - flexibilitate, agilitate, inovație și pasiunea pentru ceea ce facem. Începând de anul acesta vrem sa ne axăm mai mult pe segmentul dezvoltării de spații de birouri si țintim un anumit segment, și anume, cel al companiilor mici și mijlocii. Împreună cu Mobexpert, putem să construim, pe baza unei întelegeri și a unei evaluări foarte bune a nevoilor, soluții personalizate care să cuprindă, în special, pentru segmentul small și medium, pachete la cheie, de la mobilier și spațiu, până la furnizarea de suport în ceea ce privește tehnologia, sau chiar finanțările”, spune Sorin Preda, Fondator și CEO Global Vision.
“Ne-am implicat în parteneriat alături de Global Vision din dorința de a oferi soluții complete și personalizate pentru spațiile actuale de birouri. Ne dorim să nu privim pasiv schimbările radicale din zona spațiilor de lucru, să sprijinim prin soluții inovative un domeniu puternic afectat de pandemie. Divizia Mobexpert Office a oferit încă de la început, perspective noi asupra amenajărilor spațiilor de lucru și dorim să continuăm în același mod. Alături de partenerul Global Vision, credem că vom putea răspunde prompt la cerințele actuale ale pieței”, a declarat Dan Sucu, Fondator si Președinte Mobexpert.
“Ne bucură parteneriatul cu Global Vision și suntem convinsi că împreună vom reusi să răspundem provocărilor actuale din zona spațiilor de birouri. Credem ca orice companie poate apela cu încredere la soluțiile oferite prin platforma nou lansată, 360˚ Office Solutions, începând de la business-urile care sunt la început de drum, până la companii care dețin suprafețe importante. Identificarea nevoilor actuale ale pieței și oferirea de soluții personalizate vor fi pașii esențiali în regândirea spațiilor de birouri pentru viitor. Mobexpert Office poate oferi servicii complete de amenajare a spațiilor de birouri, de la concept si proiectare, autorizare, managementul proiectului, fit-out, mobilare, transport și montaj inclusiv relocari și service.Traversăm o perioadă plină de schimbări pe piața office, și bineințeles, acestea implică și regândirea business-urilor și actualizarea permanentă a ofertei de produse și servicii destinate pieței”, precizează Adelina Badea, CEO Mobexpert.
“În ultimul an, am întâlnit multe situații în care angajatorii au alocat bugete pentru reamenajarea spațiilor de birouri, cu scopul de a convinge angajații să se întoarcă la locul de muncă. Consider că reamenajarea satisface o curiozitate, nu o nevoie. Aici găsim esența acestui subiect sensibil. O soluție arhitecturală generală nu funcționează, când factorii decizionali în acest proces sunt de ordin emoțional, personal. Aceasta este soluția cu care ne propunem să ne întâmpinăm clienții, începerea unui proces de consultanță în vederea profilării angajaților, identificarea factorilor care îi motivează în plan profesional dar și personal. În urma unei astfel de analize, pe baza expertizei Global Vision și Mobexpert, putem creiona o soluție personalizată, pentru fiecare cultură organizational, o soluție care satisface pe termen lung nevoi, si nu doar pe termen scurt curiozități”, adaugă Codrin Apostol, Director Executiv Global Vision, divizia Property and Facility Management.